Jump to content

kalender in het huis van Luiz Lopez


PrioX

Recommended Posts

Hallo allemaal, sorry als dit al bekend was maar ik kon niks over dit onderwerp vinden

In het huis van Luiz Lopez in TBoGT hangt er een kalender in de keuken(sorry kon helaas geen foto maken)

op die kalender is een cirkel gezet om het einde van feberuari begin maart, op de poster die vrijwel ierdereen kent waar op staat '' Liberty City its over next stop.. , staat op dat het overal in maart te bekijken is (of iets wat er op lijkt).

misschien de 2de hint ...(in het rode vakje in de poster zie je het staan ) sorry dat ik de foto van de poster niet heb gepost kon hem namelijk niet toevoegen maar ik denk wel dat jullie weten hoe die er uit ziet of iemand ander wilt hem posten.

als dit al bekend was mag dit topic gelijk :slotje:

of misschien is dit iets te ver gezocht

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die kalender ook zittne bekijken omdat ik wel dacht dat kalenders in games altijd belangrijke verwijzingen bevatten, maar ik had het rode vakje niet gezien hoor, welke dag staat er in het roe vakje trouwens, kan interessant zijn :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die kalender ook zittne bekijken omdat ik wel dacht dat kalenders in games altijd belangrijke verwijzingen bevatten, maar ik had het rode vakje niet gezien hoor, welke dag staat er in het roe vakje trouwens, kan interessant zijn :) .

In het rode vakje staat '' overal in maart open ''

geen vaste datum dus ..

en op de kalender staat een cirkel om: eind feberuari begin maart.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht het zo wezen dat het inderdaad een aanwijzing van R* is, dan verwacht ik enkel een vooraankondiging, als in de geest van "In het najaar van 2011..." Ze weten echt wel hoe ze de spanning op moeten bouwen. TBoGT kwam pas anderhalve maand geleden uit, daarom denk ik echt niet dat een hele nieuwe GTA volgend jaar al uit zal komen. Niet dat ik het erg zal vinden, maar ik verwacht het gewoon niet.

@Niiek: alvast gefeliciteerd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch wel leuk dat sinds GTA Bram is opgedoken met zijn stortgolf aan EE's, iedereen denkt ergens een verwijzing in te zien.

Aangezien het in TBoGT 2008 is, hebben die data sowieso niks te maken met 2009. Laten we er ook aan denken dat het maken van alleen GTA IV zelf al meer dan 3 jaar duurde. Ik denk niet dat Rockstar zo snel al een geheel nieuwe game in elkaar kan zetten. Ik denk dat ze nu bezig zijn met het afronden van Agent, en momenteel heel even GTA op een laag pitje hebben gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...