Jump to content

Nieuwe mp4


PowerPats

Recommended Posts

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe muziekspeler. mijn oude heeft gewoonweg te weinig ruimte 1GB :$

Dus mijn vraag is, ik zoek een eenvoudige mp4 speler. waar veel liedjes op kunnen 4 GB ofz. Daarnaast zou het als extra wel leuk zijn als ik er videos en foto's op kan zetten. En dat ook op een makkelijke manier gaat (want ik heb geen idee hoe dat werkt) Ik hoef geen hypermoderne mp4, Als het maar via een usb ingang gaat en niet via al die kabels enz. En dat het natuurlijk een goed product is.

Mijn kosten wat ik er ongeveer aan wil spenderen is maximaal 50 euro. meer als ik er echt enthousiast over bem.

Hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt, _O_

PowerPats

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, mijn ervaring met al die goedkope MP4'tjes is dat het pure bagger is. Ze houden het nog geen maand vol, en werken lang niet zo goed als de MP4's waar de op gebaseerd zijn. Als je echt maar €50,- uit wilt geven, kan je beter naar een MP3 kijken. Of, doe net als ik heb gedaan, en spaar nog even door voor een iPod. Dat is namelijk wél goede kwaliteit :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je moet toch geld betalen per liedje als je een ipod hebt ? :$

Nee hoor schat. Natuurlijk wel als je strikt legaal downloadt en alles via de iTunes store wil kopen, maar je kan evengoed ergens anders gedownloade muziek op je iPod zetten via iTunes, zonder dat je ervoor betaald hebt. :*D

Zelf raad ik je ook aan voor een iPod te gaan: ik heb zelf al een stuk of 4 mp4's versleten op twee jaar, maar sinds ik m'n iPod heb, wil ik niets anders meer.

Edit: je kan hier eens rondkijken:

http://www.mp3shop.be/

Staan een heleboel mp3/4's, maar voor 50 euro vind je niet echt jouw ding vrees ik. Misschien even doorsparen met de feestdagen, en erna een iPod kopen? ^^

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Camera mis je daarbij niet hoor, geen enkele mp4 heeft een camera en als die er dan toch één heeft, is hij meestal wat bagger. :puh:

Ik heb ook de iPod Touch 8 gigabyte. Een perfect toestel, al een jaar in mijn bezit en nog niet één kras op het scherm zonder hoesje. Enige probleem is dat hij na een jaar vol zit bij mij. :-( Ik wil dus mijn 8 gig verkopen en een 32 gig halen, maar miscchien is 8 gig voor jou wel voldoende. ^^

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...