jvj Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) hey kan iemand deze volledige foto vinden? DWZ de 'wallpaper' , zonder die tekst die er nu voor staat. Op het internet heb ik niks gevonden. Het is zo'n MTV logo cutscene dat tegenwoordig vaak op tv komt. Of kan iemand zijn tv beelden "capturen"? Dit is de onvolledige foto van mtv.be: alvast bedankt jvj Bewerkt: 10 december 2009 door jvj Reageren
.Senne Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Dit is de achtergrondafbeelding, misschien kan je er wat mee maar zonder die witte kader kan je 'm op de site niet vinden. http://www.mtv.be/images/be/background_hat_skull.jpg Reageren
Shorty_D Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Misschien een idee om een mailtje naar MTV te sturen wat betreft die achtergrond. Reageren
jvj Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) Dit is de achtergrondafbeelding, misschien kan je er wat mee maar zonder die witte kader kan je 'm op de site niet vinden. http://www.mtv.be/images/be/background_hat_skull.jpg hoe kom jij aan die site van die achtergrond foto? Misschien een idee om een mailtje naar MTV te sturen wat betreft die achtergrond. Ik heb ze al gemaild maar ik weet nu niet of die op zo'n onnozel verzoek gaan reageren. Heeft iemand tv op z'n pc of kan iemand aub een screentje maken? :$ Bewerkt: 11 december 2009 door jvj Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) Ik heb ze al gemaild maar ik weet nu niet of die op zo'n onnozel verzoek gaan reageren. Heeft iemand tv op z'n pc of kan iemand aub een screentje maken? :$ Ik zal eens proberen, heb tv op pc. EDIT : Heb je Vista? Installeer eens de applicatie 'Mini TV' en kies daar Mtv. Eigen screencaps Bewerkt: 12 december 2009 door MidnightMayhem Reageren
jvj Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik heb ze al gemaild maar ik weet nu niet of die op zo'n onnozel verzoek gaan reageren. Heeft iemand tv op z'n pc of kan iemand aub een screentje maken? :$ Ik zal eens proberen, heb tv op pc. EDIT : Heb je Vista? Installeer eens de applicatie 'Mini TV' en kies daar Mtv. Eigen screencaps Ja dat heb ik, mtv staat erbij maar ze zenden niet uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.