Jump to content

Wat vind jij de beste verbeteringen in GTA lV?


GTARM

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik zou graag willen weten wat jullie de beste verbeteringen vinden in GTA lV ?

(Sorry als dit topic al bestaat had er niks over gevonden :slotje: )

Ik zelf vind het klimmen een echte verbetering(echt een trap op) en dat je bij taxi kan instappen. :klap:

Er zijn natuurlijk een hoop meer nieuwe, leuke verbeteringen. Dus laat maar horen! Ben benieuwd :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De Telefoon vind ik een mooie toevoeging, net als het mooiere schademodel, het kan nog verbeteren, maar zo vind ik het al goed hoor en het beste van allemaal, relatief fantastische physics, wie houdt er niet van om een ped van een trap te duwen :7 , zo'n kleine dingetjes en verbeteringen doen mij genieten van zo'n spel 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het water er echt prachtig uitzien. Heel mooi en realistisch uitgewerkt.

Het is ook wel fun hoe je een raam van een auto kapot kan slaan als die deur zelf dus op slot zit. Natuurlijk zijn er nog meerdere verbeteringen

aan het spel, maar die kan ik niet allemaal zo 1, 2, 3 opnoemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard de engine is op zich de grootste verbetering als je het met San Andreas vergelijkt. De landschappen, voertuigen en natuurlijk de personages. Als je naar sommige handen van personages uit SA keek leken het net handschoenen. De tekenstijl is zo veel verbeterd en dat kan alleen maar vooruit gang boeken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • De engine
  • Het gedrag van de peds, ze steken paraplu's op enzo
  • door de voorruit heen bij te hard rijden
  • de zee
  • het auto schademodel
  • de multiplayer vergeleken met de stories

en nog wat kleinere dingen

alleen ik vond de gameplay van san andreas zo leuk ik heb die laatst nog een keer geprobeerd maar de besturing is anders en de graphics zuigen dan gewoon echt en toen san andreas uitkwam was ik helemaal entosiast ook toen ik het vliegveld ontdekte en dat we konden vliegen enzo, allemaal van dat soort dingen die san andreas leuk maken en uniek maken

maar gta IV is geweldig met graphics en dat geeft echt vermaakt het crashen het ouwehoeren het uit de auto springen het ziet er allemaal zo vet uit

Link to comment
Delen op andere websites

<De Beeld lijk net echt.

<Betere gevechts actie.

<Deze spel maakt dat jij een soort terorist bent in gta iv.

<Multiplayer.

<Race, Heliecopter race, boat race & truck race.

<De personages van gta 4 zijn grappig,

<De teksten, Lets party. Zuig my dick. You chygo. Sorrry.

< Niko bellic is cool.

< kleding beter.

< Dat in je in meer gebouwen kunnen.

<Het springen uit heliecopter.

<Auto's beter rijproces & uiterlijk van de auto's.

< Alles is heel goed.

<De bugs zijn lollig.

< Betere wapens.

Alles is heel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

<De Beeld lijk net echt.

<Betere gevechts actie.

<Deze spel maakt dat jij een soort terorist bent in gta iv.

<Multiplayer.

<Race, Heliecopter race, boat race & truck race.

<De personages van gta 4 zijn grappig,

<De teksten, Lets party. Zuig my dick. You chygo. Sorrry.

< Niko bellic is cool.

< kleding beter.

< Dat in je in meer gebouwen kunnen.

<Het springen uit heliecopter.

<Auto's beter rijproces & uiterlijk van de auto's.

< Alles is heel goed.

<De bugs zijn lollig.

< Betere wapens.

Alles is heel goed.

Ikke niet heel goed Neederlands kunnen?

De graphics zijn echt heel goed, de micro smg is gewoon supervet :'D én, de peds...

Link to comment
Delen op andere websites

1:de water

2:de mensen

3:de gebouwen

4:de online modehypocrite.gif

Online mode? Dat had je ook bij SA hoor...

Maar je kan die 2 niet vergelijken. Het is toch logisch dat een nieuwere game betere graphics, een beter engine,... heeft? het zou erg zijn moesten de graphics slechter zijn dan SA. En wat PSPfreaky zei: alles is gewoon verbeterd. Logisch... Maar ik vind dat je een game uit 2004 niet mag vergelijken met een game uit 2008. Dit vind ik echt niet kunnen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Online mode? Dat had je ook bij SA hoor...

Maar je kan die 2 niet vergelijken. Het is toch logisch dat een nieuwere game betere graphics, een beter engine,... heeft? het zou erg zijn moesten de graphics slechter zijn dan SA. En wat PSPfreaky zei: alles is gewoon verbeterd. Logisch... Maar ik vind dat je een game uit 2004 niet mag vergelijken met een game uit 2008. Dit vind ik echt niet kunnen :N

Maar het tegengestelde is ook wel waar, je mag ze net wel vergelijken aangezien er anders geen referentiepunt is waarop je IV zou kunnen beoordelen aangezien SA algemeen als beste GTA wordt gezien van de vorigen. Vergelijken met voorgaande die rusten op wat verouderde systemen en technieken is zowieso een oneerlijke strijd maar er is geen andere mogelijkheid wanneer je dergelijke fatsoenlijk wilt beoordelen. Het water is inderdaad wel verbeterd maar je kan niet meer duiken :-( , logisch want je zou geen steek zien in zo'n realistisch weergegeven poeltje :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...