Jump to content

Wat vind jij de beste verbeteringen in GTA lV?


GTARM

Recommended Posts

Auto's, de mannier van uit de auto vallen enz, schieten, de stem

Ook is het water mooi, als je auto beschadig raakt is ook leuk.

Met reizen is de metro grapig, soms ga ik er wel mee op pad(leuker dan een taxi rid :klap: )

Maar het andel, heel Librty city is veranderd :duh:

Gr. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er verbeterd is in GTA4, gewoon alles vindt ik beter, de auto's de helikopter, alles!

Als GTA5 uitkomt kan hij waarschijnelijk niet veel beter dan dit, natuurlijk kan er nieuwe maps komen, vliegtuigen en anders stuff! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik er nog is over nadenk het systeem van de politie vindt ik ook wel een mooie verbetering nu weet je tenminste of je ze kwijt bent in de vorige gta's was dat veel moeilijker. :Y

Het is ook veel realistischer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat er verbeterd is in GTA4, gewoon alles vindt ik beter, de auto's de helikopter, alles!

Als GTA5 uitkomt kan hij waarschijnelijk niet veel beter dan dit, natuurlijk kan er nieuwe maps komen, vliegtuigen en anders stuff! :)

Dat dachten ze ook over GTA San Andreas, naast de physics en graphics dan, maar alles kan nog worden verbeterd

Link to comment
Delen op andere websites

- Als je tegen een auto aanloopt terwijl die rijdt verlies je health.

- Het beeld lijkt net echt.

- Auto's ontploffen niet als die omgekeerd liggen.

- Als je je auto beschadigt,komen er net echte deuken in.

- Je kan in ziekenhuizen.

Wordt geüpdated.

Link to comment
Delen op andere websites

-Als je auto op z'n kop ligt, niet alleen dat hij niet ontploft, maar dat je hem gewoon even met een andere auto recht kan duwen en hij rijd weer, wel met een paar deuken erbij maar goed..

-Als je een auto in het water rijd, valt de motor uit. Hij zinkt niet meteen, verdwijnt niet zo snel. Het geluid dat de auto dan maakt(alsof er kortsluiting in de elektronica ontstaat) vind ik ook erg goed. Daarbij, als je auto kostbaar is en je staat niet al te ver onder water(b.v. bij een inham in het strand), en je hebt een andere (zware) auto vlakbij, kun je je kostbare auto even het strand op rammen met een aanloop, je stapt in en hij start weer, na wat kuchen xD.

-Als je een tunnel uit komt geeft je telefoon/radio zo'n geluid, net als dat je gebeld wordt terwijl je mobieltje naast je speakers of wekkerradio ligt..

-Als je met een auto van iets hoogs afspringt af springt en je springt er uit, ontploft de auto als hij neerkomt, maar als je erin blijft zitten ontploft hij niet, dat vind ik echt goed uitgewerkt, dat je niet gelijk dood bent door een of ander lomp idee om je auto te laten ontploffen xD

-Banden die plat kunnen!!!!!! Echt super xD

-Metallic/gloss/paarlemoer lak! :D

-Carwashes :puh:

-vrachtwagens(Phantom vooral) die (op krassen na) geen enkele schade krijgen als je ermee tegen een auto ramt.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het coversysteem best netjes, het had allemaal wel wat mooier gekund maar dit ziet er al aardig goed uit.

Als GTA V uitkomt zal dit alles waarschijnlijk weer in het niet vallen, net als met GTA SA, iedreen zei dat er niets beter kon maar moet je nu is kijken ... als GTA V uitkomt dan zal dat spel zeker rocken ! :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik eigenlijk alles wel;

Bijvoorbeeld in San Andreas kon je naar mijn mening iets té veel;

je had ontiegelijk veel soorten kleren, je kon mensen met een

bosje bloemen (!) in elkaar slaan.

Bij GTA IV is het gewoon simpel:

Gewoon 15 wapens, geen achterhaalde wandelstokken, een paar soorten

kleren, alles is gewoon simpel en duidelijk. Dat vind ik denk ik

wel het meest verbeterde, naast alle andere dingen die hiervoor

opgenoemd zijn.

Bewerkt: door Black Admiral
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de politie in 4 echt schitterend, als ze bij je in de buurt komen rijden ze je ook echt met 3 auto's (bij mij dan, heb altijd wel +3 coppers achter me aan :7 ) klem. zelfs als je probeert weg te rijden. andere leuke is natuurlijk dat ze vet hard crashen als je opeens besluit een weg in te slaan met hoge snelheid, blijft immers politie, geen jamesbondcolinmcreakennblock agent :puh:

ander mooi punt is dat je, als je gericht op een (copper bijvoorbeeld.. daar heb ik meestal mee te maken :7) knie of hand schiet, ze die ook niet meer (kunnen) gebruiken. details zitten verstopt in dit spel. maar ze kloppen wel enigsinds

wat anders ook wel leuk is in het spel is dat de peds (pedestrians, voetgangers) random spullen in hun handen hebben en er ook mee bezig zijn. niet dat ze alleen maar met een boodschappen tas rondlopen die ze blijven vasthouden als ze dood zijn.. (ja, of er zit goud in oid..) enigste jammere is dat als je een beetje hard voorbij komt gesprint ze wel eens random die spullen laten vallen. ookal schamp je ze niet ofzo. ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als er 1 of andere importoostblokker voorbij komt rennen houd ik mn telefoon extra goed vast ipv hem te laten kletteren :7

verder vind ik, zoals hier boven genoemd, dat die absurde hoeveelheid kleding van san andeas eruit gevist is echt een plus. je speelt het spelletje om een beetje rond te raggen en 40miljard lantaarnpalen omver te boeken en beetje op popo te knallen enzo, niet om verdorie de modeslet uit te hangen en 400meter aan kledingrekken vol te hebben staan :7 hier op volgend is dat NOS van SA ook echt een epic fail, net als die hydraulics, dat je het op alleen de voodoo doet (zoals in VC) is wel leuk, maar ga dan niet overal een tj03n1ngs shop maken waar je elke willekeurige auto hydraulics en nos en slechte paintjobs gaat geven. echt onzin :/

en nu stop ik ff met ouwehoeren, tik later nog wel wat meer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...