Jump to content

Wat vind jij de beste verbeteringen in GTA lV?


GTARM

Recommended Posts

Pluspunten:

* De graphics

* Met een taxi meerijden

* Dit liberty City is meer gebaseerd op het New York

* Dronken worden :7

* Het realisme, om het maar even korter te maken.

Dit kan wel beter:

* Schakelen, om het rijden echt realistischer te maken

* Richting aangeven

* Meer luchtvoertuigen, vliegtuigen, helikopters etc.

Waarom richting aangeven, wil je in style rijden, als je auto kapot is neem je tog een andere. :bonk:

En misschien een stunt vliegtuigje maar ik hoef niet met een Boeing 747 over LC te vliegen om vrolijk een gebouw in te boren. :cab:

Mij lijkt het ook wel wat eigenlijk , Dat richting aangeven (En messchien iets in de geest van schakelen) , Dat maakt het rijden alleen maar realistischer/leuker! :tu:

Als ik iets mocht uitkiezen (Voor in de nieuwe GTA) dan zou ik voor "het kunnen tanken van je auto" gaan! (Je hebt toch geld genoeg!)

En ik rij soms wel in "Style" hoor :*D , Als ik even met mijn Infernus , Banshee of Super GT wil rijden. (Want die wil ik graag netjes houden!)

En als laatste puntje , Er mogen ook van mij meer Helicopters (En eventueel (Kleine)vliegtuigen) in GTA komen! Maar vooral meer keuze uit Helicopters!

Ik vind het vliegen in een helicopter leuker , Ze gaan minder snel dan een vliegtuig en zo kun je zelfs in de kleinste map nog lekker een stukje vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het ook wel wat eigenlijk , Dat richting aangeven (En messchien iets in de geest van schakelen) , Dat maakt het rijden alleen maar realistischer/leuker! :tu:

Het enorme probleem is dat er gewoonweg niet genoeg knoppen zijn op de consoles om dergelijke dingen toe te laten, alhoewel ik zelf wel naar een oplossing zoek om meer te halen uit de huidige knoppen :7 .

Ik sta trouwens sterk achter dit feit, ik vind ook dat knipperlichten in het spel moeten en dat je de mogelijkheid wordt gegeven om 'schakelen' manueel te kunnen zetten. Ook wil ik gewoon kunnen tanken, je hebt inderdaad toch genoeg geld dus waarom niet? Maar dan moet het echt wel goed worden gedaan, goed systeem en ook een degelijke virtuele tank, niet eentje van 2 liter die toch na 3 minuten leeg is zoals in vele mods.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel leuk dat de politie snapt dat je in de pay n spray staat als de politie je daar ingeduwt heeft...

in sa vergeten ze dat.

dat peds je auto niet tot stilstaan halen als je ze omrijd.

het water is echt water (alleen gaan de golven op het strand van firefly island wel de verkeerde kant op)

peds kunnen eindelijk zwemmen.

je kan richten met de micro smg dat lukt in sa echt niet

een multiplayer waar je geen enkel verstand van computers hoeft te hebben (moet wel bij mods)

dat je echt gaat :zz: op een bed

de tv en het internet echt goed gedaan

ik vergeet bijna het vallen tis niet langer meer _O_:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

??? Waarom dan?

de auto's vliegen nu veel te hoog door een klein putje in de weg, auto's die ontploffen na 1 tikje, Rocket Launcher kogels die door gebouwen heen vliegen :bonk:

los van de physics, ik weet ook niet hoe het mogelijk is dat ik op de achterbank dood geschoten werd van vooren terwijl de 2 vooraan niet dood waren :?

Link to comment
Delen op andere websites

- Graphics

- Animations

- Ai van de pedestrians

- De stad

- Je mobiele telefoon met downloadbare ringtones enz

- Mogenlijkheid om Vrienden/vriendinnen op te bellen en af te spreken enz

- Actitiveiten zoals, poolen, bowlen en darten

- De aansprekende personages + De hoofdpersoon

- Het verhaal

- De realisme

- De voice acting

- Multiplayer (Geniaal idee met goed verzonnen online matches, maar vanwege een gebrek aan opties en slechte servers is het niet geweldig.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Het enorme probleem is dat er gewoonweg niet genoeg knoppen zijn op de consoles om dergelijke dingen toe te laten, alhoewel ik zelf wel naar een oplossing zoek om meer te halen uit de huidige knoppen :7 .

Ik sta trouwens sterk achter dit feit, ik vind ook dat knipperlichten in het spel moeten en dat je de mogelijkheid wordt gegeven om 'schakelen' manueel te kunnen zetten. Ook wil ik gewoon kunnen tanken, je hebt inderdaad toch genoeg geld dus waarom niet? Maar dan moet het echt wel goed worden gedaan, goed systeem en ook een degelijke virtuele tank, niet eentje van 2 liter die toch na 3 minuten leeg is zoals in vele mods.

Precies Hearv! , Ik ben het helemaal met je eens. ;)

Wat ik ook nog een verbetering vind is , Dat wanneer je in een geparkeerde auto stapt (Die langs de weg geparkeerd staat) , Dat andere mensen dan je open deur proberen te ontwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

- Taxi's

- De politie, dat ze nu echt 'strategieën gebruiken om Niko & ANDERE(!) criminelen op te pakken

- Het klimmen is nu veel realistischer

- Het stelen van een auto lijkt nu realistischer

Minpunt: het inbreken van San Andreas is niet meer mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...