Ottoman 47 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Ik heb al een tijdje een mobiel: LG KP500 (Cookie), omdat ik ook een nieuwe geheugenkaart van 8GB had gekocht. Wou ik mijn mobiel helemaal vullen met muziek, videos (etc.). Ik kreeg dus een filmpje van 54MB van een vriend die het van YouTube heeft, een MP4-bestand. Ik kon het gewoon afspelen, en bekijken. Ik kwam toen erachter dat mijn mobiel MP4-bestanden ondersteunen, dus ik download een Add-ons voor Mozilla Firefox: MP4 YouTube Downloader. Ik download van YouTube allemaal MP4-bestanden, en die zet ik weer op mijn mobiel. Als ik die filmpjes afspeel op mijn mobiel krijg ik: Niet ondersteund... Afsluiten? Hoe kan ik nu gewoon werkende filmpjes van YouTube naar mijn mobiel sturen? Probleem gevonden! Bewerkt: 11 december 2009 door Ottoman 47 Reageren
jvj Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik heb al een tijdje een mobiel: LG KP500 (Cookie), omdat ik ook een nieuwe geheugenkaart van 8GB had gekocht. Wou ik mijn mobiel helemaal vullen met muziek, videos (etc.). Ik kreeg dus een filmpje van 54MB van een vriend die het van YouTube heeft, een MP4-bestand. Ik kon het gewoon afspelen, en bekijken. Ik kwam toen erachter dat mijn mobiel MP4-bestanden ondersteunen, dus ik download een Add-ons voor Mozilla Firefox: MP4 YouTube Downloader. Ik download van YouTube allemaal MP4-bestanden, en die zet ik weer op mijn mobiel. Als ik die filmpjes afspeel op mijn mobiel krijg ik: Niet ondersteund... Afsluiten? Hoe kan ik nu gewoon werkende filmpjes van YouTube naar mijn mobiel sturen? misschien kan je gsm alleen mp4 liedjes afspelen, en geen mp4 videos Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Ik heb al een tijdje een mobiel: LG KP500 (Cookie), omdat ik ook een nieuwe geheugenkaart van 8GB had gekocht. Wou ik mijn mobiel helemaal vullen met muziek, videos (etc.). Ik kreeg dus een filmpje van 54MB van een vriend die het van YouTube heeft, een MP4-bestand. Ik kon het gewoon afspelen, en bekijken. Ik kwam toen erachter dat mijn mobiel MP4-bestanden ondersteunen, dus ik download een Add-ons voor Mozilla Firefox: MP4 YouTube Downloader. Ik download van YouTube allemaal MP4-bestanden, en die zet ik weer op mijn mobiel. Als ik die filmpjes afspeel op mijn mobiel krijg ik: Niet ondersteund... Afsluiten? Hoe kan ik nu gewoon werkende filmpjes van YouTube naar mijn mobiel sturen? Op de site van DVDVideoSoft staan talloze varianten waarmee je YouTube filmpjes kun downloaden, in elk gewenst formaat. Succes Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Heb je géén andere hele goede, want er komt alleen geluid, en géén beeld. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) misschien kan je gsm alleen mp4 liedjes afspelen, en geen mp4 videos MP4 is bedoelt als een video codec, en dus niet alleen voor muziek. Het is eigenlijk een video bestand met daaronder MP3 of AAC audio, dus daarom kan de telefoon het geluid wel lezen maar het bestand zelf niet. Bewerkt: 10 december 2009 door Galiorix Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Hoe kan ik er achter komen welke video-bestanden mijn mobiel aan kan? Reageren
Jowx Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Wellicht handig om de oplossing te posten zodat anderen er ook iets aan hebben als ze hetzelfde probleem hebben.. ^^ Verplaatst naar Luxuries btw.. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik heb het convert naar een grootte van 320x240, waarna het werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.