Jump to content

Werken MP4-bestanden wel, of niet?


Ottoman 47

Recommended Posts

Ik heb al een tijdje een mobiel: LG KP500 (Cookie), omdat ik ook een nieuwe geheugenkaart van 8GB had gekocht. Wou ik mijn mobiel helemaal vullen met muziek, videos (etc.). Ik kreeg dus een filmpje van 54MB van een vriend die het van YouTube heeft, een MP4-bestand. Ik kon het gewoon afspelen, en bekijken. Ik kwam toen erachter dat mijn mobiel MP4-bestanden ondersteunen, dus ik download een Add-ons voor Mozilla Firefox: MP4 YouTube Downloader. Ik download van YouTube allemaal MP4-bestanden, en die zet ik weer op mijn mobiel. Als ik die filmpjes afspeel op mijn mobiel krijg ik: Niet ondersteund... Afsluiten?

Hoe kan ik nu gewoon werkende filmpjes van YouTube naar mijn mobiel sturen?

Probleem gevonden! :tu:

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een tijdje een mobiel: LG KP500 (Cookie), omdat ik ook een nieuwe geheugenkaart van 8GB had gekocht. Wou ik mijn mobiel helemaal vullen met muziek, videos (etc.). Ik kreeg dus een filmpje van 54MB van een vriend die het van YouTube heeft, een MP4-bestand. Ik kon het gewoon afspelen, en bekijken. Ik kwam toen erachter dat mijn mobiel MP4-bestanden ondersteunen, dus ik download een Add-ons voor Mozilla Firefox: MP4 YouTube Downloader. Ik download van YouTube allemaal MP4-bestanden, en die zet ik weer op mijn mobiel. Als ik die filmpjes afspeel op mijn mobiel krijg ik: Niet ondersteund... Afsluiten? :cry:

Hoe kan ik nu gewoon werkende filmpjes van YouTube naar mijn mobiel sturen?

misschien kan je gsm alleen mp4 liedjes afspelen, en geen mp4 videos

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een tijdje een mobiel: LG KP500 (Cookie), omdat ik ook een nieuwe geheugenkaart van 8GB had gekocht. Wou ik mijn mobiel helemaal vullen met muziek, videos (etc.). Ik kreeg dus een filmpje van 54MB van een vriend die het van YouTube heeft, een MP4-bestand. Ik kon het gewoon afspelen, en bekijken. Ik kwam toen erachter dat mijn mobiel MP4-bestanden ondersteunen, dus ik download een Add-ons voor Mozilla Firefox: MP4 YouTube Downloader. Ik download van YouTube allemaal MP4-bestanden, en die zet ik weer op mijn mobiel. Als ik die filmpjes afspeel op mijn mobiel krijg ik: Niet ondersteund... Afsluiten? :cry:

Hoe kan ik nu gewoon werkende filmpjes van YouTube naar mijn mobiel sturen?

Op de site van DVDVideoSoft staan talloze varianten waarmee je YouTube filmpjes kun downloaden, in elk gewenst formaat. Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

misschien kan je gsm alleen mp4 liedjes afspelen, en geen mp4 videos

:bier:

MP4 is bedoelt als een video codec, en dus niet alleen voor muziek. Het is eigenlijk een video bestand met daaronder MP3 of AAC audio, dus daarom kan de telefoon het geluid wel lezen maar het bestand zelf niet.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...