Ixecube Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Hallo, Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht en 2GB meer RAM geheugen, nu dacht ik eindelijk yes! ik kan GTA IV eindelijk spelen maar nee hoor... hij zegt nu: "Application failed to launch" ik heb het geprobeerd MET mijn account en zonder account ik heb hem op 1980 gezet dus aan de leeftijd ligt het niet. Ik start hem ook op met administrator rechten want ik heb namelijk Vista. Weet iemand misschien het probleem, ik zou het erg waarderen Mvg, Jasper Brouwer Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 start gta4 via zijn eigen snelkoppeling. Reageren
Ixecube Geplaatst: 10 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) Je bedoelt dus niet die van Social Club? Maar dat is de enige, hij geeft ook niet aan dat ik de 2de cd erin moet doen ik heb wel de legale versie ik ben hem nu ook weer aan het opnieuw opstarten. EDIT: Hij installeert nu wel normaal, het is nu maar afwachten Bewerkt: 10 december 2009 door Ixecube Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV en start GTA4 dan via Launchgta4.exe dan werkt hij wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.