xLogiCx Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 hij staat ook in men handtekening maar ben toch benieuwd wat jullie der van vinden aangezien ik nog niet zolang met photoshop werk zijn alle hints en tips welkom rate er maar op los en commentaar natuurlijk ook Reageren
Emaitroy Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 dude, wat heb je met z'n hoofd gedaan? afgezien van het hoofd vind ik 'm best goed 6/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Hij is goed gelukt, op het hoofd na dan, die is erg uitgetrokken , ik mis een hand en zie in plaats van die hand 3 messen en aan de andere kant zie ik 3 handen Je hebt er leuke effecten in gestopt en je text, past op de een of andere manier toch bij de sig Deze signature geef ik een 7/10 Reageren
xLogiCx Geplaatst: 11 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2009 ej jah valt me nu ook pas op da z'n hoofd nogal uitgerokken is xD en aan de rechterkant is zen hand wat weggevallen door de belichting denk ik xD mmja tg bedankt voor de nog goede ratings Reageren
Nissan Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Afgezien dat je z'n hoofd en hand hebt veranderd in die van Tinky-Winky vind ik hem wel goed gelukt. 7.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.