Jump to content

Take Two verzet release van een game met titel AAA


PrioX

Recommended Posts

Nee, Take-Two gaat wat titels aankondigen en mogelijk een GTA wat dan voor R* is :7 .

Maar als hij voor R* is, dan wordt hij toch ook van ons

als ik het goed las wouden ze er winst mee maken .

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Topictitel aangepast met de juiste informatie. Voor de duidelijkheid, het gaat om Take Two, een grote uitgever die onder andere games uitgeeft voor Rockstar Games. Het bericht laat duidelijk zien dat het niet eens duidelijk is of dit om een Rockstar titel gaat!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Take-Two gaat wat titels aankondigen en mogelijk een GTA wat dan voor R* is :7 .

Maar als hij voor R* is, dan wordt hij toch ook van ons

als ik het goed las wouden ze er winst mee maken .

Altijd van ons? R* hoort gewoon onder Take-two, net als zovele uitgevers gamedevelopers onder Take-two zitten. Maar er staat bij dat die titel verschoven is, niet dat hij aangekondigd wordt, de aankondiging is zelfs nog uitgestelt.

Bewerkt: door Jacky-2007
Je verwarde per ongeluk de begrippen "uitgever" en "developer".
Link to comment
Delen op andere websites

Topictitel aangepast met de juiste informatie. Voor de duidelijkheid, het gaat om Take Two, een grote uitgever die onder andere games uitgeeft voor Rockstar Games. Het bericht laat duidelijk zien dat het niet eens duidelijk is of dit om een Rockstar titel gaat!!

sorry voor de fout. ;)

EDIT: sorry voor de fouten van hier boven met namen de titel. Hij is al aangepast. ik heb het artikel niet echt goed begrepen sommige woorden dan. :tu: , maar misschien is dit toch goed nieuws ..?

:cya:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...