.Levi. Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Ik vond het gewoon weer is verplicht een signature te maken. Hoelang was het wel niet geleden dat ik hier een signature heb gepost? Ik kan me het in ieder geval niet meer herinneren. Het was wel weer even wennen aangezien ik het gevoel voor het maken van signatures niet direct terug had gevonden. De signature slaat helemaal nergens op, maar dat vind ik juist wel leuk. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Heel mooi gedaan, de effecten heb je er goed ingestopt. De render springt er gewoon uit, de tekst heb je een goed bijpassende kleur gegeven en op een goede plaats gezet. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Ik vind hem wel mooi maar die render en de brushes staan niet mooi bij de achtergrond Ondanks de rare achtergrond toch nog een 8/10 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Ik vind hem wel goed gelukt. De brushes passen goerd bij elkaar, behalve die ene met die zwarte in het midden van die 'wolk', die ik zelf weggelaten had. Ook aan de linkerkant van de render is allemaal zwart te zien. Dit verpest de signature een beetje, want het staat absoluut niet mooi. voor de rest weinig op aan te merken. Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Bedankt voor jullie mening. Ik ben al blij dat het in ieder geval in de smaak valt. Het was de eerste in tijden, meer zullen hopelijk volgen. Reageren
Halleuh Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Ik vind het een leuke signature, alleen ik vind de render niet zo mooi geplaatst. Het is een ''floating head'' sig . Verder vind ik de GFX in deze signature erg goed gelukt, je hebt ook mooi kleurgebruik. De tekst vind ik eerlijk gezegd wat minder mooi aan deze sig, ik vind het te lang, en het past er gewoon niet mooi bij. Je had ook kunnen proberen de woorden wat meer onder elkaar te plaatsen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.