Jump to content

PS3 Geheugen

Axelectric_

Recommended Posts

Geplaatst:

Binnenkort krijg ik een PS3 250 GB, en ik heb een vraagje: Als mijn PS3 kapot zou gaan, ben ik dan al mijn savegames enzovoort kwijt? Want nu heb je toch geen externe geheugenkaart meer zoals bij PS1 & 2.

Geplaatst:

Alle save games staan op de hardeschijf van 250GB. Het lijkt me sterk dat hij stuk kan gaan binnen de algemene levensduur van de rest van de onderdelen.

Natuurlijk kan je altijd wel je save games backupen op een USB stick.

Mocht je HD kapot zijn dan kan je een klepje openschroeven (zonder dat de garantie verloopt) om er een andere 2,5 inch S-ATA (laptop)hardeschijf erin te plaatsen.

Geplaatst:

Alle save games staan op de hardeschijf van 250GB. Het lijkt me sterk dat hij stuk kan gaan binnen de algemene levensduur van de rest van de onderdelen.

Natuurlijk kan je altijd wel je save games backupen op een USB stick.

Mocht je HD kapot zijn dan kan je een klepje openschroeven (zonder dat de garantie verloopt) om er een andere 2,5 inch S-ATA (laptop)hardeschijf erin te plaatsen.

Hoelang is die algemene levensduur?

Hoe zet je alles op USB?

Geplaatst:

Je steek je usb stick in je PS3, ga naar de savegame die je wil kopieren. Druk op driehoekje en dan op de opties 'Kopieren'.

Geplaatst:

Je steek je usb stick in je PS3, ga naar de savegame die je wil kopieren. Druk op driehoekje en dan op de opties 'Kopieren'.

Ok, dan moet ik wel nog even een USB kopen. Ik heb wel één van 1GB, maar ik weet niet of dat genoeg is.

Hoeveel neemt zo'n savegame in beslag (ongeveer)?

Geplaatst:

Max. een paar MB. 1 Gb is dus echt meer dan genoeg.

Of je wilt zo'n duizend games aanschaffen bij je PS3. :puh: Maareh zoals Gijs al zij zal een savegame zo'n 1MB zijn. De meeste GB's van je hardeschijf zullen in beslag worden genomen door: Patches, DLC, Applications en PSN Games. Zelf heb ik 150GB in mijn PS3 zitten en heb er: muziek, films, psn games, applications en patches opstaan. Heb nog zeker 100GB over, en dus voorlopig heb ik nog wel genoeg. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...