Jump to content

Alderney State Correctional Facility


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Ik was zojuist GTA IV op de PS3 aan het spelen en ik had een wanted level van 4 sterren.

Vervolgens reed ik naar de gevangenis, en wat bleek, er waren zeker 5 of 6 gevangenen buiten de muren.

Ik weet niet of dit al bekend was, maar het leek me toch leuk om het te vertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is altijd zo. Ze doen daar niks anders dan het gazon verzorgen. Zelfs zonder die wanted level. En hoe lang je ook wacht ze zullen nooit ontsnappen.

En er is maar 1 leuk ding dat je daar kan doen. Auto tussen parkeren en bom laten afgaan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is altijd zo. Ze doen daar niks anders dan het gazon verzorgen. Zelfs zonder die wanted level. En hoe lang je ook wacht ze zullen nooit ontsnappen.

En er is maar 1 leuk ding dat je daar kan doen. Auto tussen parkeren en bom laten afgaan. :D

Nee, buiten de muren van de gevangenis, dus niet meer binnen, ik heb eens een gevangene proberen helpen te ontsnappen maar de bewakers hielden de gevangene tegen, en nu waren er zeker een stuk of 5 gevangenen aan het rennen buiten de muren. Daar heb ik nog nooit een gevangene gezien.

PS : Je kan een gevangene ook nog helpen ontsnappen door hem een klap te geven zonder dat de bewakers je zien, hij zal je dan volgen en met je over de muur springen, maar als de bewakers hem zien houden ze hem tegen.

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is altijd zo. Ze doen daar niks anders dan het gazon verzorgen. Zelfs zonder die wanted level. En hoe lang je ook wacht ze zullen nooit ontsnappen.

En er is maar 1 leuk ding dat je daar kan doen. Auto tussen parkeren en bom laten afgaan. :D

Nee, buiten de muren van de gevangenis, dus niet meer binnen, ik heb eens een gevangene proberen helpen te ontsnappen maar de bewakers hielden me tegen, en nu waren er zeker een stuk of 5 gevangenen aan het rennen buiten de muren. Daar heb ik nog nooit een gevangene gezien.

Gebrek aan politie-eenheden daar aangezien ze allemaal achter jou aanzaten? :7

Het klinkt zo raar en moet weer toevallig bij jou gebeuren hoor, de 'Prison Break'-fan.

Maar ik kan mij wel herinneren dat er gevangenen staan te tuidenieren, maar ontsnappen lijkt mij zo raar, misschien een foutje waardoor de gevangenen net als normale peds gaan rennen wanneer je achtervolgt wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is altijd zo. Ze doen daar niks anders dan het gazon verzorgen. Zelfs zonder die wanted level. En hoe lang je ook wacht ze zullen nooit ontsnappen.

En er is maar 1 leuk ding dat je daar kan doen. Auto tussen parkeren en bom laten afgaan. :D

Nee, buiten de muren van de gevangenis, dus niet meer binnen, ik heb eens een gevangene proberen helpen te ontsnappen maar de bewakers hielden me tegen, en nu waren er zeker een stuk of 5 gevangenen aan het rennen buiten de muren. Daar heb ik nog nooit een gevangene gezien.

Gebrek aan politie-eenheden daar aangezien ze allemaal achter jou aanzaten? :7

Het klinkt zo raar en moet weer toevallig bij jou gebeuren hoor, de 'Prison Break'-fan.

Maar ik kan mij wel herinneren dat er gevangenen staan te tuidenieren, maar ontsnappen lijkt mij zo raar, misschien een foutje waardoor de gevangenen net als normale peds gaan rennen wanneer je achtervolgt wordt?

Of omdat er geschoten werdt, maar ik vindt het raar dat ze buiten de muren waren :?

EDIT : Ik heb zojuist van, Kai-Shockwave vernomen dat dit normaal is dat er gevangenen buiten de muren zijn :(

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

wat wel een keer grappig was zat met motor te klooien flikker ik er af (want beukte tegen gevangenis muur daar helemaal aan eind bij parkeerplaats) ik al die gasten dood knallen

on: er is iemand bij die deur die het gras veegt met bewaking ik schiet bewaking dood wilt hij niet ontsnappen best raar voor een gevangenen

Link to comment
Delen op andere websites

on: er is iemand bij die deur die het gras veegt met bewaking ik schiet bewaking dood wilt hij niet ontsnappen best raar voor een gevangenen

Dat is wel raar :puh:

Als ik in de gevangenis zou zitten en er komt iemand die de bewaking doodschiet voor mij, dan zou ik toch gaan lopen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...