Jump to content

GTA san andreas mooiere auto textures mod?

Recommended Posts

Geplaatst:

is er mischien een mod dat je auto textures wat mooier maakt.

ik heb camhack hack en ik wil mooiere auto dashboards enz.

nu ziet het er een beetje wazig enzovoort uit is hier mischien een mod voor?

Geplaatst:

De ENB Series zorgen er voor dat alles stukker mooier getextuurt is.

Nee, ENB Series zorgt alleen voor een Bloom effect, motion blur en reflecties op auto's. ENB Series heeft niets met textures te maken.

Geplaatst:

Nee, ENB Series zorgt alleen voor een Bloom effect, motion blur en reflecties op auto's. ENB Series heeft niets met textures te maken.

Nou, als je ENB-series installeerd en zelf ook wat aan de instelleingen veranderd, komt er een heel mooi graphisch dingop je scherm hoor. En ja, hij wil z'n auto's mooier getextured, maar met deze mod zal hij (denk ik) ook wel blij zijn.

Geplaatst:

Nou, als je ENB-series installeerd en zelf ook wat aan de instelleingen veranderd, komt er een heel mooi graphisch dingop je scherm hoor. En ja, hij wil z'n auto's mooier getextured, maar met deze mod zal hij (denk ik) ook wel blij zijn.

Ik kende ENB al maar daar is denk ik mijn videokaart te laag voor(Ati mobility 3650)

Geplaatst:

HQLM is de enige texture mod voor auto's die ik ken, en zorgt voor High Quality Lights, zoals de naam zegt. Voor interieurs is er zo jammer genoeg niets te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...