thew78 Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 naja, kijk hier maar: http://www.gtaforum.nl/topic/107151-een-probleem-met-auto-s/] ik vroeg het daar en toen moest ik hier heen, naja, ik ben nog een beetje beginnner hier, dus, ga je gang, wie kan me helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Lijkt erop dat je aan de instellingen van de hoogte van de wielen e.d. hebt zitten knoeien, je kan beter de originele handling.cfg terug zetten en goed kijken wat je daar in aanpast. Reageren
thew78 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2009 jah, maar ik heb geen nieuwe en ik heb ook al een nieuwe GEDOWNLOAD, als je goed had gelezen had ik dat erbij gezet.... Reageren
Beagle Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Lieve vriend, Wat moet ik nou met jou bericht? Je spreekt jezelf tegen: "ik heb geen nieuwe en ik heb ook al een nieuwe GEDOWNLOAD", en ik kan er dus niet veel van maken. Als je klaar bent om een fatsoenlijk (en een beetje aardig) bericht te plaatsen waar je duidelijk in zet of je gedaan hebt wat ik zei, of dat het nog steeds niet werkt. Reageren
thew78 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Wat moet ik nou met jou bericht? Je spreekt jezelf tegen: "ik heb geen nieuwe en ik heb ook al een nieuwe GEDOWNLOAD", sorry beagle. maar ik heb een nieuwe gedownload, en dat werkte niet. hoe kan ik dit nou verhelpen? ps: zo goed, beagle? Bewerkt: 21 december 2009 door thew78 Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Veel beter . Wat me nog niet helemaal duidelijk is; bedoel je met een nieuwe gedownload te hebben een originele handling.cfg of een aangepaste? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.