Jump to content

Nieuwe signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zie sig.

Comments en Rates? :puh:

Ik houd deze sig voor een hele tijd. Als ze hem na een maand pas gaan raten, heet zoiets bumpen. Maak je maar geen zorgen. "Het komt wel goed, schatje!" <3

>>> Door .Levi.: Begrijp mij niet verkeerd. Bumpen is in Showroom gewoon toegestaan, rates zijn altijd welkom.<<<

Oki, levi. :>

PS: Omdat Levi het vind!

2dm9poz.jpg

Bewerkt: door Ghosty
Geplaatst:

Zie sig.

Comments en Rates? :puh:

Ik vind hem erg netjes geworden, leuke effecten, kan je me de stock laten zien, ik zie dat je nogal van racen en autos houd. aangezien je vorige sig ook van autos was.

Geplaatst:

Zoveel doet Jon-asses er anders ook niet aan. Een stock, blijft een stock. En ik heb heus wel de nodige aanpassingen gedaan. Nu alleen maar even goede rates plz.

Geplaatst: (bewerkt)

Zoveel doet Jon-asses er anders ook niet aan. Een stock, blijft een stock. En ik heb heus wel de nodige aanpassingen gedaan. Nu alleen maar even goede rates plz.

Bedoel je dit misschien:

DIT of DIT?

Hier lijkt het misschien alsof Jon-asses weinig toevoegt, maar dat komt omdat het collabs zijn (een sig gemaakt in samenwerking met iemand anders). Een groot deel is dan al voor gedaan :puh: Andere sigs van Jon hebben in ieder geval meer effecten en dan jouw werkje. Wat jij gedaan hebt is een randje toegevoegd en je naam, met een Gradient. Ik begrijp dat je hier ook amper wat aan effecten kunt toevoegen, maar het blijft vrij saai.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Helaas zie ik maar de helft van je signature :bonk:

Hopelijk kan ik hem morgen raten :eten:

:$

Hele nuttige informatie, ga vooral zo door :tu:

Maargoed, ik vind het een goed geslaagde sig. Ondanks dat je er bar weinig aan gedaan hebt (zotezien) is het toch het eindresultaat dat telt, en het eindresultaat vind ik toch goed gelukt :) Qua cijfer geef ik een 7/10, want qua effecten is die wel heel simpel vind ik :)

Geplaatst:

Ik geef hem een 6 want: De sig oogt mooi. Maar het enigste dat jij gedaan hebt is je naam, een bordje en een... Hoe noemen ze dat ook al weer? Een kader? toegevoegd.

Geplaatst:

Je hebt nu al een nieuwe sig. Geen maand dus. :puh:

Rate: Ik vind de stock al te mooi om er nog iets mee te doen. Dit heb jij gelukkig ook niet gedaan. De border heeft goede bijpassende kleuren en de tekst past goed in het transparante kader. Je hebt er goed aan gedaan om er niet nog meer effecten in te stoppen waardoor het te druk zou worden.

Ik geef je geen cijfer omdat je er eigenlijk te weinig aan gedaan hebt om goed te beoordelen met een cijfer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...