EreZ Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik heb een ati radeon 9200 SS Series en heb de laatste drives ingestalleerd en ik zie de mensen in het spel wel maar achter een tijdje (4sec) verdwijnen ze en zie ik kleine deeltjes van hun lichaam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keeper Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Heb je directX geinstalleerd vanaf gta sa dvd? zoniet probeer dat is, anders hoe saan je instellingen, ik heb het soms ook nog maar dat is als er 50mensen staan en dan is er bv. 1 geblokt...denk dat dat te maken heb met wat je videokaart aankan?! succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb de ATI Radeon 9200 mobility en ik heb de Omega 4.10 drivers gebruikt, die losten dat probleem op. zijn normaal ook beschikbaar voor de niet-laptop kaarten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik heb het zelfde probleem. het is echt heel iritant. kan iemand on pleas helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mvdlit Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 speelt het spel bij jouw wel goed (zonder happeringen). want ik heb ook een 9200se en ik zie de mensen niet en het spel gaat niet vloeiend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik heb ook de ATI radeon 9200 SE maar alles gaat goed behalve dat de popetjes soms verdwijnen en ik heb soms problemen met geluid(maar dat heeft niets met mijn videokaart te maken) maar voor de rest draait hij gewoon goed. kan iemand ons helpen pleas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMAESTRO Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik heb hetzelfde probleem, dat is heel irritant. ik zie de mensen in het begin wel maar later neit meer. en in filmpjes is het ook zo. en soms haperd ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 kan echt niemand ons helpen. we wachten nu al dagen op antwoord <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Het ligt aan jullie videokaart! Er is geen andere oplossing om een betere Videokaart te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 waarom doen andere spellen het wel met de zelfde eisen als GTA:SA?? leg dat is uit.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.