Jump to content

TV


Twankala

Recommended Posts

Ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen:

Tussen 80 en 100 cm en full hd.

Ik ga hem dan veel gebruiken met me playstation 3.

Mijn vraag:

De verkoper zei tegen mij dat ik om goed te kunnen playstationen erop, ik minimaal 100 hertz nodig had.

Is dit wel echt zo, of is dit gewoon een verkoperspraatje?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen:

Tussen 80 en 100 cm en full hd.

Ik ga hem dan veel gebruiken met me playstation 3.

Mijn vraag:

De verkoper zei tegen mij dat ik om goed te kunnen playstationen erop, ik minimaal 100 hertz nodig had.

Is dit wel echt zo, of is dit gewoon een verkoperspraatje?

Alvast bedankt!

het is beide :), tegenwoordig is er een zogenaamde hertz race bezig, je hebt het misschien wel gezien de nieuwe panasonic met 600 hertz, wauw, maar totaal nutteloos. Het mensenlijk ook kan maar rond de 72 fps aan, dat is dus 72 beelden per seconde en dus 72 hertz.

De stap van de normale 50hertz naar 100hertz is dus zeker merkbaar, alles daar boven is eigenlijk een hoop gepraat waar je niets aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen:

Tussen 80 en 100 cm en full hd.

Ik ga hem dan veel gebruiken met me playstation 3.

Mijn vraag:

De verkoper zei tegen mij dat ik om goed te kunnen playstationen erop, ik minimaal 100 hertz nodig had.

Is dit wel echt zo, of is dit gewoon een verkoperspraatje?

Alvast bedankt!

het is beide :), tegenwoordig is er een zogenaamde hertz race bezig, je hebt het misschien wel gezien de nieuwe panasonic met 600 hertz, wauw, maar totaal nutteloos. Het mensenlijk ook kan maar rond de 72 fps aan, dat is dus 72 beelden per seconde en dus 72 hertz.

De stap van de normale 50hertz naar 100hertz is dus zeker merkbaar, alles daar boven is eigenlijk een hoop gepraat waar je niets aan hebt.

100hertz ipv 50 zul je met gamen idd nog wel merken, als je flink geconcentreerd gamed al helemaal, voor tv kijken etc maakt het niet zoveel uit in het algemeen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...