Jump to content

GTA IV, TLaD en TBoGT BETA en Release Version


Nissan

Recommended Posts

Ik merk de laatste tijd enorm veel verschillen op tussen de BETA versies van IV, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony, dat ik dacht: 'Laat ik er een lijstje van maken'.

De lijst kan spoilers bevatten voor degene die een van de GTA's nog niet uitgespeeld heeft, bij deze de waarschuwing.

Ik zag in alleen op dit plaatje al 7 verschillen tussen de BETA en de Release versie van The Lost and Damned.

Hier een plaatje met omcircelde.

post-89444-1260557737,33_thumb.jpg

1: We zien hier Brian zonder bril. Nu heeft hij wel een bril.

2: Johnny bleek in de BETA nog steeds zijn 'Lost' tattoo in de nek te hebben die hij ook in GTA IV heeft. Deze is er later uitgehaald.

3: De ''Sergeant at Arms'' (Terry Thorpe) heeft hier een totaal andere kop.

4: Jim Fitzgerald heeft geen bandana met Amerikaanse vlag erop. Die heeft hij nu wel.

5: Jason Michaels ziet er hier veel breder, langer en ouder uit. Rockstar vond dit denk ik niet kloppen omdat Jason pas 29 is.

6: De deur van het clubhuis is geen fenix met accesoires, maar een klein kakvierkantje met de tekst ''The Lost'' erin.

7: Op de ruiten is nog de GTA IV renditie van de buitenkant van het clubhuis te zien. De 'The Lost' tekens op de buitenkant zijn weg in de uiteindelijke versie.

-----------------------------------------------------------------------------------

Hieronder staan enkele feiten over de BETA en de Release.

1: Op een BETA screen van GTA IV is de Silenced Pistol te herkennen. Deze is er niet uiteindelijk.

2: De .44 uit The Ballad of Gay Tony staat ook op een screen van de GTA IV BETA.

3: De MP5 uit een BETA GTA IV screen zit niet in de release versie.

4: De Ferry uit Trailer 1 zit niet in het uiteindelijke GTA IV.

5: Fingerless Gloves zijn veel te zien op screens en het artwork van Niko, maar niet in de uiteindelijke game.

6: De Russian Shop was eerst een Binco.

7: De nummerplaten hadden eerst ook echt ''nummers''. Nu staat op allen de tekst 'Liberty City'.

8: In plaats van Cavalcades zou Roman eigenlijk Limo's gaan verhuren.

9: Zwarte taxi's ipv gele.

10: Er zouden politie vrouwen zijn.

11: (The Lost and Damned) Je zou je kleding kunnen veranderen (bron?)

12: de Brickade.

13: De boxvile zou ook een N.O.O.S.E uitvoering hebben (bron?)

14: Je zou ook TV kunnen kijken in die limo.

15: Je zou net als in IV kunnen daten

16: TLaD- De Tampa zit hier in de intro, maar niet in het hele spel.

17: Er zou een MP3 op Niko's telefoon zitten.

-----------------------------------------------------------------------------------

Weten jullie nog meer? Post naar believen!

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

De deur en de ramen het enkele verschil aan het clubhuis? Bekijk dat ding, het lijkt voor geen meter op de uiteindelijke versie :7 , maar toch goed dat je de verschillen even toond want ze waren mij nog nooit opgevallen, maar zo zijn Beta's, das net als SA waar Sweet een muts draagde...

Link to comment
Delen op andere websites

De deur en de ramen het enkele verschil aan het clubhuis? Bekijk dat ding, het lijkt voor geen meter op de uiteindelijke versie :7 , maar toch goed dat je de verschillen even toond want ze waren mij nog nooit opgevallen, maar zo zijn Beta's, das net als SA waar Sweet een muts draagde...

'draagde' nog wel

Link to comment
Delen op andere websites

'draagde' nog wel

Je kan ook iets posten dat relevant is aan het topic in plaats van vrijdag nacht op mensen zitten te kutten die Vlaams blijken te zijn :duh:

Zeg we gaan hier niet op ABN letten he :duh: . Hij is ook nog eens Vlaams, waar het taalgebruik wat afwijkt van de onze.

Bedoel je met de Beta de trailers?

Ik denk dat hij bedoelt dat de 1e paar trailers nog in de beta waren gefilmd en dat je daar al die beta zooi kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...