Jump to content

GTA IV, TLaD en TBoGT BETA en Release Version


Nissan

Recommended Posts

Ik weet niet of dit er een is:

in de 2de trailer van episodes from lc zag je hoe luiz lopez van een dak af reed met een moter, op de achtergrond zag je de skyhook

niet in-game

Die zit wel ingame, alleen word hij alleen in cutscenes gebruikt en kun je hem zelf niet krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit er een is:

in de 2de trailer van episodes from lc zag je hoe luiz lopez van een dak af reed met een moter, op de achtergrond zag je de skyhook

niet in-game

Die zit wel ingame, alleen word hij alleen in cutscenes gebruikt en kun je hem zelf niet krijgen.

ik bedoel eigelijk in die basejump missie staat hij ook niet achter je, je ziet hem wel in de trailer achter je staan.

EDIT: in een van de trailer van IV zie je dat niko en een vrouw in een limo. zitten , niet in-game

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

en dat laatste is gewoon zo gescript, nooit geplanned, dat is gewoon om het spel goed eruit te laten zien.

Okee dan weet ik dat ook, misschien had ik er nog een :

Op een van de screens is te zien dat de nummerplaten genummerd zijn.

nu staat er '' Libert City'' op

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

en dat laatste is gewoon zo gescript, nooit geplanned, dat is gewoon om het spel goed eruit te laten zien.

Okee dan weet ik dat ook, misschien had ik er nog een :

Op een van de screens is te zien dat de nummerplaten genummerd zijn.

nu staat er '' Libert City'' op

Ja dat klopt idd. Maar dat staat ook allemaal hier...

Link to comment
Delen op andere websites

Dvt, kijk eens op de vorige pagina waar ik neer heb gezet dat ik niks rip van andere websites? :ch:

- Binco erbij

- Genummerde nummerplaten erbij.

- Roman's Limo's erbij.

Wat heeft het voor nut om dit in een lijst te zetten terwijl het allemaal al bekend is? Er zit geen copyright op dat forum hoor...

En btw Roman had geen limo, dit was - zoals Wesley al eerder zei - scripted.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat scripted ging over de missie van Yusuf Amir. Rockstar had o.a. beloofd dat het mogelijk zou zijn om te worden rondgereden in limo's ;).

Gast... Je haalt nu allemaal dingen door elkaar.

  • Ten eerste: Dit heeft niks met TBOGT, noch Yusuf Amir te maken
  • Ten tweede: Die limo was niet van Roman
  • Ten derde: Ik weet niet of je het gezien hebt, maar er zit een hoer naast Niko:
    gallery_98_183061.png
  • Ten vierde: Het is dus scripted, net als dit hier:
    grand-theft-auto-iv-20080425114826782.jpg
  • Of dit:
    grand-theft-auto-iv-20080208033021455.jpg

En op de kentekenplaten stond in de beta helemaal niks. Dus ook geen echte nummers. In de final staat er nu Liberty City op.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Om te reageren op de plaatjes van Dvt, als jij de beloftes aan ons van Rockstar hebt doorgelezen...

(...)

- Mogelijkheid om in telefoonpalen te klimmen.

- Mogelijkheid om in limo's rond te worden gereden.

- Hoeren mee in je safehouse nemen.

(...)

Over die screenshot van de Skyhook met de NOOSE Tank eraan, misschien was dat eerst een onderdeel van de missie maar later geschrapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Om te reageren op de plaatjes van Dvt, als jij de beloftes aan ons van Rockstar hebt doorgelezen...

(...)

- Mogelijkheid om in telefoonpalen te klimmen.

- Mogelijkheid om in limo's rond te worden gereden.

- Hoeren mee in je safehouse nemen.

(...)

Over die screenshot van de Skyhook met de NOOSE Tank eraan, misschien was dat eerst een onderdeel van de missie maar later geschrapt.

Ik weet dat je in telefoonpalen kon klimmen (wat daar dan ook het nut van was :puh: lol). Dit was bevestigd door gamejournalisten die een preview mochten zien van een beta van IV:

Is it possible to climb on a ladder?

I didn’t see Niko climb a ladder, per se, but I did see him ascend a telephone pole to get a bird’s eye view of Liberty City. He didn’t climb up it like a gorilla, however. He simply pulled himself up on the series of rungs on the pole. This feat was actually quite impressive. You could clearly see his weight transfer from side to side as he moved up the pole.

Maar het enige wat ik weet over limo's is dat het in een trailer te zien was. En er is verder ook niks van in de bestanden gevonden.

Daarnaast zie ik nu ook dat het plaatje van Roman uit een cutscene is. :bonk:

EDIT: Btw de .44 magnum uit TBOGT heeft nooit in de beta van IV gezeten. Ik denk dat je het hebt over de revolver (ook een .44).

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een paar:

-(IV) Er zouden politie vrouwen zijn

-(TLaD) Je zou je kleding kunnen veranderen

-(TBoGT) de Brickade

-(IV) de boxvillage zou ook een N.O.O.S.E uitvoering hebben

-(IV) je zou ook TV kunnen kijken in die limo^^

@ CG de skyhook me de tank is een missie van yusuf armir

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...