Jump to content

een klein vraagje


PrioX

Recommended Posts

Dat zijn screens genomen met de PC versie. Als je met je Xbox screens wil maken moet je daarvoor de benodigde apparatuur kopen.

Zou ik mogen vragen welke apparatuur. En is het dan ook precies het zelfde als je een video wilt maken op je xbox ?

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals, dat doe je niet met je Xbox, maar met die apparatuur. Zoek maar op Google. Je linkt het aan je computer en je TV, en je kan er filmpjes en screens mee maken ;). Er bestaan heel veel van dit soort apparatuur, dus tik het in bij Google, en de uitkomst maakt zichzelf wel duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals, dat doe je niet met je Xbox, maar met die apparatuur. Zoek maar op Google. Je linkt het aan je computer en je TV, en je kan er filmpjes en screens mee maken ;). Er bestaan heel veel van dit soort apparatuur, dus tik het in bij Google, en de uitkomst maakt zichzelf wel duidelijk.

ik snap nu wat je beldoelt :tu: heel erg bedankt Cuban Gangster

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf gebruik een Dazzle daarmee kan je beelden rechtstreeks van je tv opnemen je kan er ook screens mee maken.

De kwaliteit is niet super fantastisch, maar het is nog duidelijk.

Je moet dan een scart splitter kopen en hem daarop aansluiten het nadeel is wel als je HDMI speelt dat je dan vaak moet wisselen tussen HDMI en Scart.

Dit is een Dazzle: (je hebt verschillende soorten met verschillende prijzen en kwaliteiten)

DazzleVideoCreatorPlatinumHardware1.jpg

Dit is een voorbeeld van de kwaliteit:

Ik zelf heb er ook één dus als je vragen hebt, stel ze dan maar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf gebruik een Dazzle daarmee kan je beelden rechtstreeks van je tv opnemen je kan er ook screens mee maken.

De kwaliteit is niet super fantastisch, maar het is nog duidelijk.

Je moet dan een scart splitter kopen en hem daarop aansluiten het nadeel is wel als je HDMI speelt dat je dan vaak moet wisselen tussen HDMI en Scart.

Dit is een Dazzle: (je hebt verschillende soorten met verschillende prijzen en kwaliteiten)

DazzleVideoCreatorPlatinumHardware1.jpg

Dit is een voorbeeld van de kwaliteit:

Ik zelf heb er ook één dus als je vragen hebt, stel ze dan maar. ;)

Heel erg bedankt!, ik had een vraagje er over.

- hoeveel kosten die van u (ongeveer)

- waar kan je hem kopen ?

- is hij ingewikkeld om aan te sluiten (ik ben niet zo handig in dit soort apparatuur)

- en hoe zet je de video op internet ?

- en wat als die aan is gesloten moet je een bepaalt programma openen of doet hij dit auto.

Hopelijk zijn dit niet te veel vragen :puh:

Alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf gebruik een Dazzle daarmee kan je beelden rechtstreeks van je tv opnemen je kan er ook screens mee maken.

De kwaliteit is niet super fantastisch, maar het is nog duidelijk.

Je moet dan een scart splitter kopen en hem daarop aansluiten het nadeel is wel als je HDMI speelt dat je dan vaak moet wisselen tussen HDMI en Scart.

Dit is een Dazzle: (je hebt verschillende soorten met verschillende prijzen en kwaliteiten)

DazzleVideoCreatorPlatinumHardware1.jpg

Dit is een voorbeeld van de kwaliteit:

Ik zelf heb er ook één dus als je vragen hebt, stel ze dan maar. ;)

Heel erg bedankt!, ik had een vraagje er over.

- hoeveel kosten die van u (ongeveer)

- waar kan je hem kopen ?

- is hij ingewikkeld om aan te sluiten (ik ben niet zo handig in dit soort apparatuur)

- en hoe zet je de video op internet ?

- en wat als die aan is gesloten moet je een bepaalt programma openen of doet hij dit auto.

Hopelijk zijn dit niet te veel vragen :puh:

Alvast bedankt :tu:

- Die van mij koste 50 euro de prijzen liggen tussen de 30 euro en de 100 euro.

- Ik heb die van mij in de Media Markt gekocht.

- Hij is niet erg ingewikkeld om aan te sluiten op youtube vindt je ook handige filmpjes. Maar ik heb het wel op een andere manier gedaan dan in de meeste youtube videos.

- Eerst monteer je jouw video met een programma, Windows Movie Maker bijvoorbeeld dan produceer je het en als het klaar is en dan maak je een account aan op youtube als je die nog niet hebt en dan upload je jouw filmpje.

- Bij je Dazzle krijg je ook nog een programma waarmee je kan opnemen je kan ook bijvoorbeeld Debut downloaden je opent dat programma je gaat naar instellingen, slecteert Dazzle en je kan beginnen. ;)

Ik hoop dat dit goede antwoorden zijn voor je vragen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf gebruik een Dazzle daarmee kan je beelden rechtstreeks van je tv opnemen je kan er ook screens mee maken.

De kwaliteit is niet super fantastisch, maar het is nog duidelijk.

Je moet dan een scart splitter kopen en hem daarop aansluiten het nadeel is wel als je HDMI speelt dat je dan vaak moet wisselen tussen HDMI en Scart.

Dit is een Dazzle: (je hebt verschillende soorten met verschillende prijzen en kwaliteiten)

DazzleVideoCreatorPlatinumHardware1.jpg

Dit is een voorbeeld van de kwaliteit:

Ik zelf heb er ook één dus als je vragen hebt, stel ze dan maar. ;)

Heel erg bedankt!, ik had een vraagje er over.

- hoeveel kosten die van u (ongeveer)

- waar kan je hem kopen ?

- is hij ingewikkeld om aan te sluiten (ik ben niet zo handig in dit soort apparatuur)

- en hoe zet je de video op internet ?

- en wat als die aan is gesloten moet je een bepaalt programma openen of doet hij dit auto.

Hopelijk zijn dit niet te veel vragen :puh:

Alvast bedankt :tu:

- Die van mij koste 50 euro de prijzen liggen tussen de 30 euro en de 100 euro.

- Ik heb die van mij in de Media Markt gekocht.

- Hij is niet erg ingewikkeld om aan te sluiten op youtube vindt je ook handige filmpjes. Maar ik heb het wel op een andere manier gedaan dan in de meeste youtube videos.

- Eerst monteer je jouw video met een programma, Windows Movie Maker bijvoorbeeld dan produceer je het en als het klaar is en dan maak je een account aan op youtube als je die nog niet hebt en dan upload je jouw filmpje.

- Bij je Dazzle krijg je ook nog een programma waarmee je kan opnemen je kan ook bijvoorbeeld Debut downloaden je opent dat programma je gaat naar instellingen, slecteert Dazzle en je kan beginnen. ;)

Ik hoop dat dit goede antwoorden zijn voor je vragen. ;)

Heel erg bedankt :tu: zijn precies de antwoorden die ik wou horen, ik weet iets te vragen voor kers aan me ouders .. :puh:

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...