johnny76 Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Geplaatst: 11 december 2009 Zou iemand voor mij deze (laatste vlieg?)missie kunnen halen? Missie(s): Vertical Bird Cheaten: Nee, liever niet Versie: 1 Overig: Is dit de laatste vliegmissie? Alvast bedankt!GTASAsf5.b
-Matthijs- Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) Vertical Bird - Mission Passed! Beloning: $50.000 Wat betreft de vliegmissies: Voor jou enkel de Zero missies nog. Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 12 december 2009 door -Matthijs-
johnny76 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Die zal ik voor je doen.. edit: Is dit de juiste savegame? Nee, oeps sorry. Komt die... alvast bedankt he! GTASAsf1.b
johnny76 Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Die zal ik voor je doen.. edit: Is dit de juiste savegame? Nee, oeps sorry. Komt die... alvast bedankt he! Bedankt Matthijs, you're the man. Ohh. gelukkig, hoef geen vliegmissies meer. Ik wilde deze zelf een keer halen en is me uiteindelijk ook gelukt! Blijft verdomd moeilijk dat vliegen.
Recommended Posts