sean5874 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb een vervelend probleem, wat maar niet over gaat. Mijn pawno compiler geeft bij al mijn script een fatal error aan: Cannot read from file <dudb>. Het raarste is dat dudb-inc gewoon in mijn pawno include map staat, ik heb dit ook ge-her-download maar de error bleef nog steeds. Nu zijn praktisch gezegd de helft van me scripts onbruikbaar. Ik heb dudb niet zitten aanpassen ofzow. Weet iemand hier de oplossing voor? sean5874 Bewerkt: 14 december 2009 door sean5874 Reageren
Wanted Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Het probleem is waarschijnlijk dat je meerdere pawno.exe bestanden op je computer hebt staan. Daardoor zou je eigenlijk dat bestand in alle include mappen moeten zetten. Maar je kan ook gewoon alle pawno mappen (behalve 1!) verwijderen. Reageren
sean5874 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Het probleem is waarschijnlijk dat je meerdere pawno.exe bestanden op je computer hebt staan. Daardoor zou je eigenlijk dat bestand in alle include mappen moeten zetten. Maar je kan ook gewoon alle pawno mappen (behalve 1!) verwijderen. Inderdaad, ik had nog de orginnele downloadmap op mijn pc staan. Nu is ie weg en doet alles het weer, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.