Jump to content

GTA LAGT 3 SECONDEN DAARNA DOET IE HET WEER


sebasweert

Recommended Posts

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik gta 4 op mijn pc geïnstalleerd!

Alleen had ik al vanaf het begin problemen:

Als ik 2 toetsen indruk.. bijv. A en D (voor als je in een auto zit) dan lagt het spel 3 seconden en dat doet ie alles weer vloeiend! Dat heb ik bij alle toetsen zo. W en Shift, etc. Ik heb alles op low gezet en toen hetzelfde probleem! Het kan ook niet aan de specificaties van mijn pc liggen:

Processor: Intel Core 2 Quad Q8200 2.33 mhz

Geheugen: 4 GB

Videokaart: Ati Radeon HD4870!

Nu was mijn vraag hebben jullie dit probleem ook gehad en moet ik misschien nog een patch installeren (wat ik nog niet gedaan heb)

Hoor het graag,

Met vriendelijke Groeten,

Sebastiaan de Weert

Bewerkt: door sebasweert
Link to comment
Delen op andere websites

IK SNAP ECHT HELEMAAL NIKS VAN DIE HANDLEIDING! :S

Moet je -memrestrict 681574400 achter je doel zetten? dat geeft ie bij mij aan dat dat niet bestaat:S

Als je dat niet snapt, maak dan een notepad (kladblok) aan in je installatiefile en zet dit erin :

 -memrestrict 681574400

En noem de notepad 'commandline' en save het in je installatiefile.

Link to comment
Delen op andere websites

IK SNAP ECHT HELEMAAL NIKS VAN DIE HANDLEIDING! :S

Moet je -memrestrict 681574400 achter je doel zetten? dat geeft ie bij mij aan dat dat niet bestaat:S

Als je dat niet snapt, maak dan een notepad (kladblok) aan in je installatiefile en zet dit erin :

 -memrestrict 681574400

En noem de notepad 'commandline' en save het in je installatiefile.

ja dat heb ik gedaan

Maar als ik nu de game start dan lijkt het wel of mijn videokaart naar de knoppen is Allemaal lijnen vliegen door elkaar heen :O misschien een andere code pakken?

Bewerkt: door sebasweert
Link to comment
Delen op andere websites

IK SNAP ECHT HELEMAAL NIKS VAN DIE HANDLEIDING! :S

Moet je -memrestrict 681574400 achter je doel zetten? dat geeft ie bij mij aan dat dat niet bestaat:S

Als je dat niet snapt, maak dan een notepad (kladblok) aan in je installatiefile en zet dit erin :

 -memrestrict 681574400

En noem de notepad 'commandline' en save het in je installatiefile.

Ok nu is die helemaal naar de knoppen :O

Het laggen is nog steeds niet opgelost maar nu ben ik ook alle auto;s kwijt ik zie nou geen auto;s meer alleen mensen die erin zitten (onzichtbare autos's) en sommige gebouwen zie ik niet meer staan!

Link to comment
Delen op andere websites

post je specificaties maar eens, hiervoor kan je flitskikkers info tool gebruiken of doodsimpel dxdiag bij uitvoeren in te typen, kopieer bij laatstgenoemde dan wel de inhoud van het eerste tabblad en het tabblad beeldscherm.

ik krijg hier het gevoel dat je pc of laptop hier gewoon zwaar oververhit raakt wat artifacts veroorzaakt.

verder is de line die jij her gebruikt ook veel te hoog, kies er maar 1tje van 512MB bijvoorbield die van 26...

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...