Dakendak Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Hey, ik zou graag een sig hebben met: Type: Sig Stijl: Donker Grootte:500x150 Afbeelding:Een PSP Go Tekst: PSP-reviews Rand: niet Kleuren: zwart Render (optioneel): Extra (optioneel):Ik wil twee lijnen, rood en wit in m'n sig. Deze moeten voor de PSP lopen (PSP moet links staan) Als je toevallig GUNK kent, die hebben soms ook lijne in hun filmpjes. Zo wil ik er. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Zoiets? Ik heb rechts ook wat vector pijlen gezet, dat leek me wel leuk. Ik kan ze natuurlijk altijd nog weghalen Reageren
xLogiCx Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Zoiets? Ik heb rechts ook wat vector pijlen gezet, dat leek me wel leuk. Ik kan ze natuurlijk altijd nog weghalen ik vind hem wel vet zo :O met de vectors dus xD mja silverblade beslist xD Reageren
jellemuis Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) mag ik deze ook nog proberen, ik verveel me een beetje ik heb die van Silver-Blade een klein beetje als inspiratie gebruikt, ik hoop dat dit niet als zeer ernstig word ervaren.. Bewerkt: 30 december 2009 door jellemuis Reageren
xLogiCx Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 mag ik deze ook nog proberen, ik verveel me een beetje ik heb die van Silver-Blade een klein beetje als inspiratie gebruikt, ik hoop dat dit niet als zeer ernstig word ervaren.. hij is wel mooi maar bij die witte streep is die beetje korrelig ofzo mja voor de rest lijkt die wel beetjeop die van Silverblade e Reageren
jellemuis Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 mag ik deze ook nog proberen, ik verveel me een beetje ik heb die van Silver-Blade een klein beetje als inspiratie gebruikt, ik hoop dat dit niet als zeer ernstig word ervaren.. hij is wel mooi maar bij die witte streep is die beetje korrelig ofzo mja voor de rest lijkt die wel beetjeop die van Silverblade e dat had ik zelf ook al gezegd maar hij is idd een beetje pixellig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.