umit40 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2009 hallo mensen, nadat gta iv weer werkt. heb ik weer een probleem, heb vergeten een backup te maken, nu mis ik de bestanden loadingscreens_pc en american.gxt. ik had geprobeerd een mod te installeren, nu start gta niet meer op. kan iemand het uploaden? originele bestanden van patch 1.0.0.4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) hallo mensen, nadat gta iv weer werkt. heb ik weer een probleem, heb vergeten een backup te maken, nu mis ik de bestanden loadingscreens_pc en american.gxt. ik had geprobeerd een mod te installeren, nu start gta niet meer op. kan iemand het uploaden? originele bestanden van patch 1.0.0.4 Dan speel je GTA toch gewoon in een andere taal bijvoorbeeld Duits? grapje! In de link zitten de bestanden. http://rapidshare.com/files/319899841/gtaiv.rar.html Bewerkt: 12 december 2009 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
umit40 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2009 hey man uitstekend, bedankt voor de hulp. Maar voortaan zal ik alles wel backupen, jammer dat de mods van intro skip en echte auto namen niet werkt:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2009 hey man uitstekend, bedankt voor de hulp. Maar voortaan zal ik alles wel backupen, jammer dat de mods van intro skip en echte auto namen niet werkt:( ik heb een werkende intro skip mod! loadingscreens_pc.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
umit40 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2009 hey man thanks, je hebt me echt geholpen. ik ga het testen nogmaals bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.