Kippetje123 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 heey pas zag ik een mod van bierbuikje: the flying dutchman maar.... is die al af? ik zou m namelijk graag willen hebben!!! kippetje123 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) Beste Kippetje123, Deze modificatie is helaas nooit compleet afgemaakt, het doel was om te kunnen schieten met het vliegende schip, maar die optie heb ik nooit kunnen voltooien. Speciaal voor jou heb ik alles geüpload wat ik al had afgemaakt en totaal werkend. De handleiding. Instappen doe je door in de marker te stappen. Die kun je hier op de pier vinden. Uitstappen doe je door op enter te drukken. Als je in een benarde positie zit dan kun je op F6 drukken en dan word je bevrijd. Download! Dit spelen doe je met Cleo. Bewerkt: 12 december 2009 door Bierbuikje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Overigens is dit subforum alleen voor het showen van je mods, verplaatst naar overige hulp. Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 sorry voor het late reageren van me, maar hartstikke bedankt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.