Jump to content

Billie Joe Armstrong

Recommended Posts

Geplaatst:

GreendaySig.png

Mooi, leuke effecten in je sig gestopt, je hebt een mooie BG. misschien leuk als je zo'n tut schrijft, aangezien ik ook zo'n sig wil maken

een 8.0

BTW: ik ben ook Green Day fan

Geplaatst:

GreendaySig.png

Mooi, leuke effecten in je sig gestopt, je hebt een mooie BG. misschien leuk als je zo'n tut schrijft, aangezien ik ook zo'n sig wil maken

een 8.0

BTW: ik ben ook Green Day fan

Green Day!

heel stoer gedaan met die "licht" effecten.

de naam had van mij wel wat uitdrukkelijker gemogen, maar ik vind 'm heel goed gelukt

een dikke 8.8/10

@hierboven: een tutje is voor mij ook wel handig ja...

Geplaatst:

Ook hier een Green Day fan :D

Ik vind die lichteffecten erg mooi gemaakt, maar wat Emaitroy al zei, die letters mochten iets beter

9/10 :klap:

Geplaatst:

Mooie sig, alleen voel ik dat er iets ontbreekt of fout is... Maar ik weet niet wat.

Het zou natuurlijk wel handig zijn als je eerst nadenkt over wat er ontbreekt of mis is, voordat je post. Want hier kan ik niks mee.

Maar bedankt voor de reacties allemaal. :)

Geplaatst:

Mooie sig, alleen voel ik dat er iets ontbreekt of fout is... Maar ik weet niet wat.

Het zou natuurlijk wel handig zijn als je eerst nadenkt over wat er ontbreekt of mis is, voordat je post. Want hier kan ik niks mee.

Maar bedankt voor de reacties allemaal. :)

Ok, ik denk da tik de achtergrond kleur niet zo mooi vind... Ik denk dat zwart beter zou passen.

Geplaatst:

Mega green day fan hier :puh: (zie mijn avatar).

Over je sig:

Ten eerste vind ik dat de render goed geplaatst is, alleen ik denk dat je je sig beter wat kleiner had kunnen gebruiken. Ik vind het motion blur effect rechts ook niet passen, dat maakt het een beetje rommelig. ook raad ik je aan met adjustment layers te gaan werken, dan kun je betere contrasten en kleuren krijgen :). Het lijntje links van billie's hoofd vind ik ERG leuk geplaatst :). Alleen de tekst dan weer wat minder, onthoud: je hoeft niet verplicht tekst op een signature te zetten ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...