harvik Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik wil graag een motherschip bij gta san andreas. Er is geen vindplaats voor. ik heb gelezen dat hij in missies voorkomt maar ik heb het spel al uitgespeelt. Is er een andere mogelijkheid om er aan te komen of om de missie waar de auto in voor komt opnieuw te doen? alvast bedankt Harvik Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Je kan een Carspawner downloaden. Die heeft het Mothership er wel inzitten. Je kan ook een Savegame-aanvraag doen. Daardoor download je gewoon een savegame van iemand die de Mothership in een garage heeft staan. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 (bewerkt) Bij de missie Are You Going to San Fierro? moet je wiet plantjes verbranden, daarna gaat The Thruth in de Mothership. Schiet hem dood. Je vaalt de missie wel, maar je hebt de Mothership als een voordeel. Edit: Sorry, my back! Bewerkt: 12 december 2009 door Ottoman 47 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ottoman, Hij heeft de verhaallijn al uitgespeeld. Hij wou dus weten hoe hij NA het uitspelen van de verhaallijn de Mothership nog kon halen. Reageren
harvik Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 In een car spouner staat geen Mothership Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik denk dat er zeker wel een Carspawner is die een Mothership heeft. Maar anders kan je altijd nog een Savegame-Aanvraag doen voor een savegame met een Mothership. Ik denk dat dat de beste methode is. Reageren
harvik Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Hoe en waar?? ik ben niet zo goed in dit soort dingen k heb al 4 car spouners geprobeerd Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Als je versie 1 hebt van GTA: SA dan kan je hier Even zoekken naar een missie voor de missie waar je een Mothership kan halen. Bij versie 2 moet je hier even kijken. Ik kan je aanraden om de Missie 'Grove 4 life' Te downloaden aangezien je en 1. Heel San andreas hebt en 2. Niet zo veel missies meer moet tot het einde van de verhaallijn. ^^ Reageren
Basssss Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 De Mothership zit inderdaad niet in een carspawner, omdat het simpelweg gewoon een Camper met een paintjob is. Je kunt wel proberen CLEO te installeren, dan zal ik vanavond of morgenmiddag een Cleo-bestandje uploaden waarmee een Mothership gespawned word. Reageren
harvik Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Bedankt het is gelukt via de savegame download. Heel erg bedankt Reageren
Basssss Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Als je Cleo had geïnstalleerd had je de Mothership gehad zonder dat je een andere savegame nodig hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.