Jump to content

Hoofdmissie,s


abruzzese

Recommended Posts

Ik kan nergens vinden hoeveel Hoofdmissie,s GTA IV heeft en heb met Google gezocht zonder resultaat .

Als ik GTA IV aan het spelen ben en ik druk op pauze / plattegrond / mission passed 63 , vraag ik mij af of dit de hoofdmissie,s zijn ??

Ik heb al gekeken bij GTA wiki en daar ook niks over de / hoeveel HoofdMissie,s GTA IV ?

Misschien kun jij mij zeggen hoeveel Hoofdmissie,s GTA IV ( Niko Belic ) heeft ?

Alvast Bedankt .

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.or...ht_%28GTA_IV%29

Daar tel je gewoon rustig alle missies die in het donker staan.

Dat zijn de hoofdmissies. Als je het niet echt duidelijk ziet dan is het misschien handig als je even je beeldscherm wat donkerder zet.

Als ik goed heb geteld moet je 84 missies doen om de verhaallijn te voltooien.

(3 moet je niet meetellen aangezien je op het einde een keuze hebt welke laatste 3 missies je gaat doen)

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie snelle reactie .

Als alles goed is hoef ik nog maar z,n kleine 30 missie,s te doen ( nou ja KLEINE ) .

Ik heb GTA IV sinds de release Launch gekocht en heb hem toen ook helemaal uitgespeeld ( TOPPER van een game ) .

Ik ben nu sind,s 2 weken weer bezig en wilde alleen de hoofdmissie,s spelen en dan begin ik aan het grote avontuur van Assassin,s Creed II die al 3 weken in de Kast ligt .

GTA IV blijft toch een aparte game , ECHT een TOPPER die echt een 10 voor review verdient .

Link to comment
Delen op andere websites

hoezo wilde je het eigenlijk weten vroeg ik me af?

Omdat ik wilde weten hoeveel ik nog tegaan heb , snap je .

Zit nu bij 69 mission passed .

Nog 16 te gaan dacht ik nu en dan vind ik het voorlopig wel genoeg geweest voor GTA IV .

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu bij Mission Passed 84 .

Grand Theft Auto IV is tegenwoordig nog steeds een TOPPER van een game waar ik in het heden het meest naar uitgekeken heb ( 2 jaar alles gevolgd van nieuws ) .

De stad Liberty City is zo goed en levendig neergezet en maakt tijdens het spelen van missie,s zo appart .

Ik zal hem zeker nog voor de derde keer gaan spelen maar dan wel over een half jaartje .

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu bij Mission Passed 84 .

Grand Theft Auto IV is tegenwoordig nog steeds een TOPPER van een game waar ik in het heden het meest naar uitgekeken heb ( 2 jaar alles gevolgd van nieuws ) .

De stad Liberty City is zo goed en levendig neergezet en maakt tijdens het spelen van missie,s zo appart .

Ik zal hem zeker nog voor de derde keer gaan spelen maar dan wel over een half jaartje .

Als je een Xbox 360 hebt kan je ook Episodes from liberty city doen dan heb je weer wat te doen deze kerstdagen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.or...ht_%28GTA_IV%29

Daar tel je gewoon rustig alle missies die in het donker staan.

Dat zijn de hoofdmissies. Als je het niet echt duidelijk ziet dan is het misschien handig als je even je beeldscherm wat donkerder zet.

Als ik goed heb geteld moet je 84 missies doen om de verhaallijn te voltooien.

(3 moet je niet meetellen aangezien je op het einde een keuze hebt welke laatste 3 missies je gaat doen)

Als je tussen je stats gaat kijken zal je daar misschien wel een ander aantal missies kunnen vinden dan in het missieoverzicht op WikiGTA zichtbaar is. Dit heeft ermee te maken dat sommige missies opgedeeld zijn in twee delen (Part I en Part II), tijdens het spelen is dit te zien in de naam van een missie die rechtsonderaan in beeld verschijnt: %Missienaam%... en ...%Missienaam%. De drie puntjes geven dus aan of het Part I of Part II is. Elk deel telt het spel als één missie, dus een missie die uit twee delen bestaat wordt geteld als twee missies. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Grand Theft Auto IV sinds de release gekocht en ook toen helemaal uitgespeeld en het is en blijft een TOPPER .

Alle hypé die erbij te past kwam is zeker niet overdreven want Liberty City leeft echt , zoveel mooie details in deze game zo heeft dat geen andere game tegenwoordig en is het ook de allerbeste game ooit .

Deze game is dan ook met veel liefde gemaakt en proffesioneel aangepakt en dat merk je tijdens het spelen .

Ik heb 20-12-2009 Grand Theft Auto IV voor de tweede keer uitgespeeld en dan kom ik bij 94 mission passed .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...