Jump to content

Katlam


Scarface92

Recommended Posts

Yo gangsters van GTAforum!

In The Ballad of Gay Tony kun je je eigen helemaal lam zuipen totdat je er letterlijk bij neervalt. Je kan dus in Hercules of Maisonette 9 flink aan de zuip gaan en vervolgens word je op een vreemde plek wakker. Wat vinden jullie hiervan, is het een beetje realistisch of vind je het wel grappig? Ik vind het wel een leuke toevoeging, zo was ik een keer in Middle Park beland nadat ik Luis flink had dronken gevoerd en uiteindelijk knock-out ging. Op welke plaatsen ben jij terecht gekomen nadat je je klem had gezopen in één van de clubs?

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een heel leuk detail, misschien niet zo realistisch het is denk ik beter (Minder grappiger) dat je dan buiten de club wakker word na 12 ingame uur , zo ben ik ook een keer in het hart van het Blijheidsbeeld wakker geworden, waarna ik van de trap af flikkerde, ook een keer in een fontijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik word altijd in een en dezelfde container wakker(ik weet niet waar) :clown:

In een en dezelfde container in het midden van Star Junction :7 ? Bij mij strommelt hij daarna altijd over wordt nipt aangereden en kwakt dan tegen een Bus die er geparkeerd staat :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...