Jump to content

Rap/Hiphop

Recommended Posts

Geplaatst:

Verder vind ik zelf Bone Thugs N Harmony bagger, alleen East1999 vind ik goed, hun nummers lijken heel veel zang te bevatten, en dat is nou neit bepaald mijn lievelings...

Klopt, maar een ding heeft bone thugs wel en de meeste rappers today niet, en dat zijn goeie lyrics en niet die meuk over geld, wijven en auto's.

Three 6 is dood sinds 2001, daarna werden ze nogal commercieel en een stuk slechter, maar hun eerdere nummers kwamen hard.

Btw, luister maar eens een nummer met veel tekst van Krayzie, als dat niet rappen is, dan weet ik het ook niet meer, want hij rapt dus vrij snel,en geloof me, sneller dan de rappers tegenwoordig kunnenn en doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien omdat mensen hier ze niet zo goed vinden? Je kunt wel zeggen dat Jay-Z niks is vergeleken met Bones Thugs-N-Harmony, maar ik heb net een liedje van ze geluisterd en oh-oh wat zijn ze goed [/sarcasme]

Spijt me verschrikkelijk, maar ik vind het echt niets. Had in eerste instantie bijna het idee dat het wat jochies waren die voor de lol een beetje aan het rappen waren, zoals pubers dat zouden doen zeg maar xD... Moet zeggen dat ik Three 6 Mafia wel écht goed vind, maar daar heb ik in heel mijn leven maar een stuk of 3 liedjes van geluisterd xD Wu Tang Clan ken ik niet zo goed, geloof dat ik ooit een liedje heb geluisterd en dat dat wel aardig was, maar nou niet echt speciaal in mijn ogen...

Vind Eminem toch nog steeds stukke beter, omdat hij in zijn eentje zo veel goede nummers weet uit te brengen, daar kun je in mijn ogen als groep niet tegenop...

Overigens vind ik(!) dat rappen en hip hop iets is wat door één persoon gedaan moet worden, of meerdere personen die zelf afzonderlijk liedjes maken(zeg maar zo van 50 Cent ft. Ciara en zo...). Vind rappen gewoon niet iets voor een groep op de een of andere manier, zelfde geld voor hip hop in mijn ogen, maar dat is dan puur mijn mening.

+1 (snapt niet waarom sommigen min geven, alleen om meningverschil? Ga dan weg uit het topic, en blijf van het reputatiesysteem af).

Ik ga denk ik ook even die andere groepen beluisteren. Post intussen anders even aanraders van een paar groepen! :tu:

Idd, is triest. Ik had toen straks ook -1, maar die is inmiddels weer weg. Ik wil je wel wat nummers geven van Bone Thugs-N-Harmony die ik erg vet vind, maar smaken verschillen natuurlijk, dus het kan dat jij ze totaal niet vet vindt. Bone Thugs is sowieso wel muziek die je eerst een paar keer moet luisteren voordat je het vet vindt. Ik had een vriend van mij eerst wat nummers van Bone Thugs laten luisteren, en hij vond het dikke schijt, terwijl hij echt hip-hop fanaat is. Toen had hij wat van diezelfde nummers nog een keer geluisterd en hij begon ze eigenlijk steeds vetter te vinden. En nu vindt hij Bone Thugs zonder enige twijfel de beste rappers van de wereld. :D Vind ik wel grappig. Hier wat nummers trouwens, wel slechte kwaliteit, maar dat heb je met youtube

Dit zijn maar even een paar willekeurige nummers die ik heel vet vind, maar zou natuurlijk zomaar kunnen dat het niet helemaal jouw smaak is. :)

Oh, en hier trouwens nog nummertje van Bone Thugs samen met Tupac, ook wel lache liedje vind ik

weer ff niet op de geluidskwaliteit letten, want die is weer echt om te huilen :puh: Bewerkt: door Nayek
Geplaatst:

@Zakura; ze rappen idd wel snel, maar de tonen enzo spreekt me absoluut neit aan, en wat heb je aan goede teksten als ze toch niet te verstaan zijn omdat het te snel gaat?

voor mij blijft de beste rapgroep toch wel NWA, ze vonden de gangsta rap uit en creeerde een enorme buzz om zich heen door over de ghettos te praten. Helaas viel dit bij een hoop hoge heren niet zo in de smaak...

Geplaatst:

@Zakura; ze rappen idd wel snel, maar de tonen enzo spreekt me absoluut neit aan, en wat heb je aan goede teksten als ze toch niet te verstaan zijn omdat het te snel gaat?

voor mij blijft de beste rapgroep toch wel NWA, ze vonden de gangsta rap uit en creeerde een enorme buzz om zich heen door over de ghettos te praten. Helaas viel dit bij een hoop hoge heren niet zo in de smaak...

Meestal zijn het wel korte stukjes dat ze erg snel rappen, en veel stukken zijn meer zang achtig ja, maar opzich vind ikzelf ze wel een van de beste.

En NWA was goed ja, totdat ze Ice Cube uit gingen kotsen, probleem was, Ice schreef de meeste lyrics omdat de rest dat amper konden.

Geplaatst:

idd dat was wel mooi toen, alleen dr dre en ice cube konden rhymes schrijven, uitiendelijk ging Eazy heel erg egoen en brak de groep uit elkaar, eerst ice cube weg, nou de rest bakte er toen niet veel van qua schrijven dus was het snel gedaan met ze.

Wil degene die voor de grap minnen zit uit te delen weggaan? Slaat namelijk nergens op. :engel:

>>> Door Jowx: Wil je dit soort opmerkingen voortaan laten? Het is niet de bedoeling om over plusjes en minnetjes te gaan praten. Hou het ontopic s.v.p. <<<

Ik wil gewoon niet dat elke bezoeker van dit topic automatisch -1 krijgt... Blijkbaar iets teveel gevraagd op dit forum.

>>> Door Jowx: Daar is Feedback voor, daar hoef je niet voor offtopic te gaan in een topic. Tevens worden onterechte minnetjes ook weer verwijderd, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.<<<

Bewerkt: door Jowx

Eminem - Marshall Mathers

:sigaar:

Muzikale hoogstandjes worden hier niet echt gewaardeerd dus :(

En Eminem - Say Goodbye Hollywood dan?

Het lijkt mij praktisch onmogelijk om dat nummer niet te erkennen als toppertje als je een beetje van goede lyrics houdt.

edit; een woordje als niet vergeten kan toch wel verwarrend zijn.

>>> Door Jowx: Nieuwe verslaving? Dubbelposten als gevolg? :puh: <<<

Bewerkt: door Jowx
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Oja, en dan heb je ook nog Yes-R en Ali-B. Damn wat een pro's zeg, met die prachtige teksten van ze waar elk refrein tien keer het woord 'schatje

' of 'in voorkomt. Mijn god zeg... :7 Doe mij maar een pop bandje. :ch:

• 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...