Jump to content

The Ballad of Gay Tony/The lost and damned


Sowieso

Recommended Posts

Ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen, maar ik ben van plan een PS3 te kopen.

Maar ik ben helemaal gek van GTA, daarom is mijn vraag of The Ballad of Gay Tony en The lost and damned ook uit komen voor de PS3 of de PC? En als ik voor de Xbox toch kies wen je snel aan de controller? En is het zo dat je moet betalen met de xbox om online te gaan. Wat zijn nu precies de voordelen en de nadelen..?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

De DLC's komen momenteel niet voor PC of PS3, dus zou je beter de 360 kopen, de controller is helemaal geen probleem, ik zou meer probelemen hebben met de 3-controller, vond de 360 direct lekker liggen in de handen en je krijgt bij aanschaf van een 360 een maand gratis Live, later moet je ervoor betalen maar daarmee wordt het onlinegebeuren dan wel verzorgt wat ik aan klachten heb vastgesteld niet zo is bij de PS3, de PS3 is dan wel ietsje vlotter bij het spelen, maar de beslissing ligt bij jou ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

En hoeveel betaal je precies voor de The ballad of gay tony en The lost and damned samen?

En hoeveel kost het per jaar internet op de Xbox 360? En zijn de missie's ook moeilijker geworden want GTA IV hebben ik vrij simpel uitgespeeld.

Mijn vrienden raden mij trouwens aan om de PS3 te kopen.

Bewerkt: door Sowieso
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben andere mensen nog advies?

Ik denk nu op dit moment dat ik de Xbox 360 ga kopen.

Het kost dus 5 euro per maand internet op Xbox, want 60:12=5 dit kan ik wel betalen, maar kun je dan alleen online spelen op bijvoorbeeld Cod4 Modern warfare 2 of ook gewoon op websites en is het internet ook snel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vanmiddag even kijken wat de prijs is hier voor de Xbox 360 en ik ga ook nog even kijken voor een tv.

Bij de Bart Smit kun je een Xbox 360 kopen voor 280 euro met daar 4 spellen bij (LEGO Batman, Pure, Forza 3, en een game naar jou keuze. Ik heb geen belangstelling bij de eerste drie spellen maar wel bij Grand Theft Auto Episodes From Liberty City. Ik kan denk ik beter de Xbox 360 los kopen en daar dan gewoon een aantal spellen bij kopen zoals GTA Episodes From liberty City maar welke delen zijn dat dan precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt beter een xbox kopen want die is erg goedkoop..

Xbox 360 elite met headset en alle kabels + Lego batman + pure kost maar 199,- bij de media markt... Episodes from LC kost maar 30,-

en een jaar lang xbox live gold member kost ook maar 50,- bij de media markt..

Maar je moet het natuurlijk zelf weten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...