Jump to content

Vraagje echte automerken mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dit al 3x geprobeerd en als ik meer dan 2 gemodde auto's gebruik (verschillende geprobeerd) heb ik een raar probleem. Nl. als ik dan in het spel ga, en ik doe via trainer spawn car, dan komt er geen en loopt de trainer vast, niet het spel, ook zijn er op de straten geen auto's. ook in het begin van free mode een map bug, ik zie gewoon zoals je onder de grond zit en ga automatisch naar single player, soms kan ik dan perfect spelen zonder dit na herstarten. Ik pas ook de handlings aan.

Geplaatst:

Heb je de auto's geïmporteerd via Sparkiv?

Zoja, herstel de vehicles.img en handling.dat eens.

Geplaatst:

Ik heb deze via Spark IV geïmporteerd. Maar ik begrijp niet goed wat je bedoelt met vehicles.img en handling.dat te herstellen.

Ook kan ik MP niet meer in als ik meer dan alleen de handling van 2 auto's aanpas.

Geplaatst:

Met de vehicles.img en handling.dat aan te passen bedoelt hij waarschijnlijk de originele terug te zetten (ik hoop dat je een back-up gemaakt hebt?!).

Topic verplaatst naar het Modding forum.

Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk SparkIV laten openstaan en dan IV opgestart. Hierdoor worden de .img's behoorlijk om zeep geholpen, waardoor er in je spel geen auto's meer te vinden zullen zijn. Plaats dus je backup terug of herinstalleer IV, en begin dan opnieuw met modden.

Geplaatst:

Ik heb de backups nog staan ja, ik heb spark IV laten opstaan inderdaad.

Maar waarom kan ik MP niet meer in als ik meer dan 2 auto's hun handling aanpas?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de backups nog staan ja, ik heb spark IV laten opstaan inderdaad.

Maar waarom kan ik MP niet meer in als ik meer dan 2 auto's hun handling aanpas?

Omdat GTA IV voorkomt dat je online kunt met mods (ook met de handling: ze willen niet dat jij in Deathmatch tegen 120km/uur iedereen van de weg ramt ;) )

Hiervoor is een fix, ik heb deze gevonden voor de laatste patch (patch 1.0.0.4 of Patch 5) : Filecheckfix

Lees goed de readme en zet Filecheckfix.asi in je GTA IV directory. Hiervoor heb je wel een ASI LOADER nodig, maar de beste die je met Patch 5 kunt gebruiken is xliveless, en hiermee kan je niet online :(

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit hier met verschillende trainers en geen enkele werkt, de ene laat mij MP niet in, de andere laat mijn spel nog niet opstarten, en de andere dan weer geeft aan bij het start menu gta 4 werkt niet meer en wordt het afgesloten. En ik heb alles terug standaard zoals handling enz.

Bewerkt: door thejens1993

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...