Davedavy Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Ik heb een vraag hoe maak ik een server met hamachi , ik heb al alles gedaan , in het config file het hamachi ip , maar op de server staat er server ip: **NIKS** Bij server ip moet toch het hamachi ip staan.? Ik snap het even niet hoor , hij staat ook niet in de browser lijst :S (Toch zou dat moeten!) EDIT: En hoe join ik me server Bewerkt: 13 december 2009 door davedavy Reageren
vice Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Heb je bij Hamachi een netwerk gemaakt (bij dat driehoekje)? En als je met die "browser lijst" de internet lijst bedoeld is dat normaal. Servers die met hamachi gebruikt zijn kunnen alleen gejoint worden door die server bij je favorieten te zetten (Server EN hamachi moeten aan staan), want je kunt die dan niet vinden bij de internet lijst. EDIT: Ik zie net dat het voor MTA is, ik dacht voor SA:MP, maar volgens mij zal het dan wel ongeveer het zelfde zijn. Dan moet je nog steeds een Hamachi netwerk opstellen etc. Als je ooit SA:MP gebruikt met Hamachi kan ik wel helpen. Bewerkt: 13 december 2009 door vice Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Heb je bij Hamachi een netwerk gemaakt (bij dat driehoekje)? En als je met die "browser lijst" de internet lijst bedoeld is dat normaal. Servers die met hamachi gebruikt zijn kunnen alleen gejoint worden door die server bij je favorieten te zetten (Server EN hamachi moeten aan staan), want je kunt die dan niet vinden bij de internet lijst. EDIT: Ik zie net dat het voor MTA is, ik dacht voor SA:MP, maar volgens mij zal het dan wel ongeveer het zelfde zijn. Dan moet je nog steeds een Hamachi netwerk opstellen etc. Als je ooit SA:MP gebruikt met Hamachi kan ik wel helpen. EDIT: Kan ieman duitleggen hoe je ut doet, ik kan mezelf wel joinen maar niemand anders mij :S , en het ip van hamachi staat ook niet in de server :S Bewerkt: 13 december 2009 door davedavy Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Als je Hamachi gebruikt moet je de server IP in de server open laten. Je eigen server connecten doe je door je IP in te vullen van Hamachi (staat in het Hamachi venster) En de port die bij je server staat als je hem opstart (meestal 22003). Reageren
goudewup Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Als je wilt dat andere kunnen joinen dan moeten die ook Hamachi hebben, en ze moeten in jouw netwerk staan. Dan vullen ze bij Quick Join jouw hamachi IP en poort in, en dan zou het moeten werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.