Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 mensen ik heb een vraag ik heb op een aantal sites screenshots gezien van area 51 maar zit dit nou wel of niet in het spel en zo ja waar kan ik dit ergens vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 mensen ik heb een vraag ik heb op een aantal sites screenshots gezien van area 51 maar zit dit nou wel of niet in het spel en zo ja waar kan ik dit ergens vinden ? Je kan het vinden in de Woestijn. Op je Map die je bij het spel krijgt heet het No Fly zone. En op je kaart van van het spel ingame Restricted Area. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok tof bedankt B) dan ga ik daar straks eens lekker rondkijken haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok tof bedankt B) dan ga ik daar straks eens lekker rondkijken haha Je kan er alleen binnen komen tijdens de missie Black Project. Er staan grote hekken om het terrein en als je op het terrein wilt kijken zal je dus met een jetpack oid. over die hekken moeten vliegen, maar dan krijg je wel een stel sterren ( 5 als ik me niet vergis ). Bovendien heb je de kans dat je uit de lucht geschoten wordt met raketten als je boven de Resticted Area vliegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok want dan had ik dus in gedachten om met een heli en jetpack er heen te gaan en dan eruit jumpen en touwtje trekken maar dat gaat waarschijnlijk niet zo simpel dus als je uit de lucht gerost wordt ? klinkt trouwens wel wreed hehe B) toch een gokje waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 volgens mij lag ie in de woestein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 volgens mij lag ie in de woestein Volgens mij heb jij moeite met lezen, aangezien het antwoord al lang gegeven was. @ Fleshreaper, het is inderdaad een gokje waard! Altijd leuk om te proberen natuurlijk B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 uiteraard net als zwemmen naar las venturas gaan terwijl je er nog niet heen mocht en dan door los venturas vluchten met een 5 wanted level achter je reet aan haha p.s super avater rammstein kicks ass Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok tof bedankt B) dan ga ik daar straks eens lekker rondkijken haha Je kan er alleen binnen komen tijdens de missie Black Project. Er staan grote hekken om het terrein en als je op het terrein wilt kijken zal je dus met een jetpack oid. over die hekken moeten vliegen, maar dan krijg je wel een stel sterren ( 5 als ik me niet vergis ). Bovendien heb je de kans dat je uit de lucht geschoten wordt met raketten als je boven de Resticted Area vliegt. je kan er altijd inkomen er staat een heel klein deurtje open maar je krijgt dan wel gelijk de FBI achter je aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) ok tof bedankt B) dan ga ik daar straks eens lekker rondkijken haha Je kan er alleen binnen komen tijdens de missie Black Project. Er staan grote hekken om het terrein en als je op het terrein wilt kijken zal je dus met een jetpack oid. over die hekken moeten vliegen, maar dan krijg je wel een stel sterren ( 5 als ik me niet vergis ). Bovendien heb je de kans dat je uit de lucht geschoten wordt met raketten als je boven de Resticted Area vliegt. je kan er altijd inkomen er staat een heel klein deurtje open maar je krijgt dan wel gelijk de FBI achter je aan je kan dat terrein wel op maar je komt dat ondergrondse gebouw toch na die missie niet meer in. (zonder cheats of blue hell) Bewerkt: 15 juli 2008 door Jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ok vrienden bedankt voor alle tips/antwoorden ik zal wel ff wat lopen rondklooien daar en dan zie ik het vanzelf tnnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Volgens mij is het Are 69? Ergens in de desert iig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.