boas Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Ik wilde een bugatti veyron in vice city zetten, maar hoe moet dat eigelijk. Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Iedere degelijke mod hoort een readme waarin je kunt lezen hoe je de mod kunt installeren te hebben. Zo niet, dan kun je een kijkje nemen op deze pagina van WikiGTA. Reageren
boas Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Ik ben nu verder gekomen maar ik kan geen bestanden verwijderen met de IMG tool. hij zegt: it might be in use. Bewerkt: 13 december 2009 door boas Reageren
Cheating-nl Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 Ik ben nu verder gekomen maar ik kan geen bestanden verwijderen met de IMG tool. hij zegt: it might be in use. Als je niet kunt deleten, replace het dan. Welke versie van IMGtool heb je? Je kunt het best IMGtool 2.0 gebruiken. Open de map waar de auto in staat, replace de orriginele txd en dff bestanden voor de bestanden ik het pakketje. Veel succes! Snap je het nog niet reageer hier op! Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Geplaatst: 26 december 2009 it might be in use betekent, zoals je misschien wel eens geleerd hebt, het is mogelijk in gebruik. Iets staat dus aan wat ook dat archief gebruikt die jij probeert te veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.