needhack Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ >>> Door Sandra: Verplaatst naar Multi Theft Auto<<< Bewerkt: 13 december 2009 door Sandra Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Je kunt zoeken naar tutorials voor SA-MP, het maken van een VC-MP wijkt daar namelijk niet veel van af. >>> Door Sandra: Verplaatst naar Multi Theft Auto<<< VC-MP is toch hetzelfde als SA-MP? En niet als MTA? Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Is vc mp ( of mta) Niet geblokeert? Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Hoezo geblokkeerd, die bestaan nog alleen zijn er hier geen aparte subcategories voor ajoewel voor MTA:VC je ook in Multi Theft Auto kan zijn. Reageren
GYZIE Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen. Er zijn wel degelijk spelers in VC:MP en er zijn zelf nog spelers van MTA:VC. Maar het probleem is dat bij VC:MP ze server list problemen hebben waar door het meestal lijkt dat er geen servers zijn, maar ze zijn er eigenlijk wel. en bij MTA:VC is ASI [All Seeing Eye] gestopt met werken waardoor je geen servers meer kan vinden. Je hebt ook nog VCO [Vice City Online] daar werkt alles wel. Er zijn allen weinig players voor. als het druk is zijn er ongeveer 8 players. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp. alvast bedankt EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen. Er zijn wel degelijk spelers in VC:MP en er zijn zelf nog spelers van MTA:VC. Maar het probleem is dat bij VC:MP ze server list problemen hebben waar door het meestal lijkt dat er geen servers zijn, maar ze zijn er eigenlijk wel. en bij MTA:VC is ASI [All Seeing Eye] gestopt met werken waardoor je geen servers meer kan vinden. Je hebt ook nog VCO [Vice City Online] daar werkt alles wel. Er zijn allen weinig players voor. als het druk is zijn er ongeveer 8 players. Dat zei ik toch Reageren
GYZIE Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Dat zei ik toch Eigenlijk voeg je het om even bij de hand te zijn. maar had eigenlijk ook niet zo goed gelezen wat er allemaal onder stond. Maar wat extra informatie kan nooit kwaad toch? Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Dat zei ik toch Maar wat extra informatie kan nooit kwaad toch? Idd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.