Jump to content

scripten in vcmp


needhack

Recommended Posts

ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp.

alvast bedankt :)

EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ :bonk:

Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp.

alvast bedankt :)

EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ :bonk:

Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen.

Er zijn wel degelijk spelers in VC:MP en er zijn zelf nog spelers van MTA:VC. Maar het probleem is dat bij VC:MP ze server list problemen hebben waar door het meestal lijkt dat er geen servers zijn, maar ze zijn er eigenlijk wel. en bij MTA:VC is ASI [All Seeing Eye] gestopt met werken waardoor je geen servers meer kan vinden.

Je hebt ook nog VCO [Vice City Online] daar werkt alles wel. Er zijn allen weinig players voor. als het druk is zijn er ongeveer 8 players.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een tutorial nodig om te leren scripten in vcmp.

alvast bedankt :)

EDIT: heb m perongeluk by SA gezet :$ :bonk:

Je weet toch dat niemand er nog op zit ? (Vice City Multiplayer) Maar, als jij een server maakt kom ik wel eens piepen.

Er zijn wel degelijk spelers in VC:MP en er zijn zelf nog spelers van MTA:VC. Maar het probleem is dat bij VC:MP ze server list problemen hebben waar door het meestal lijkt dat er geen servers zijn, maar ze zijn er eigenlijk wel. en bij MTA:VC is ASI [All Seeing Eye] gestopt met werken waardoor je geen servers meer kan vinden.

Je hebt ook nog VCO [Vice City Online] daar werkt alles wel. Er zijn allen weinig players voor. als het druk is zijn er ongeveer 8 players.

Dat zei ik toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...