Jump to content

gta 4 modden op je xbox 360


needhack

Recommended Posts

Hoe kan je gta 4 modden op je xbox 360? bijvoorbeeld voertuigen verplaatsen/veranderen?

ik heb op youtube gezien dat dit wel kon. maar de uitleg snap ik vaak niet.

nou zal ik t erg aardig vinden als iemand dat eens aan me uit kon leggen.

Alvast bedankt

MVG stefan

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet

zou het kunnen als je je xbox ombouwt maar dat raad ik niet aan want zodra je je aanmeld op xbox live dan word je er gelijk afgeknikkerd

het is iniedergeval erg moeilijk en zwaar illegaal en je mag daar niet over praten op het gtaforum :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet

zou het kunnen als je je xbox ombouwt maar dat raad ik niet aan want zodra je je aanmeld op xbox live dan word je er gelijk afgeknikkerd

het is iniedergeval erg moeilijk en zwaar illegaal en je mag daar niet over praten op het gtaforum :bier:

het is niet illegaal. je moet je xbox connecte naar je pc ofzo. maar toch. mijn xbox is al omgebouwd en is 100% legaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles omtrent modden/ombouwen/glitchen/hacken/cheaten in MP is op de Xbox360 illegaal en kan je een ban van Xbox Live opleveren.

Zeker het ombouwen van je Xbox is meteen een permanente ban, je mag niet je xbox ombouwen en dan illegaal games spelen. Dan wordt je meteen van Xlive afgehaald en zul je als je weer op live wilt een nieuwe xbox moeten kopen. Niet aan te raden dus :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Alles omtrent modden/ombouwen/glitchen/hacken/cheaten in MP is op de Xbox360 illegaal en kan je een ban van Xbox Live opleveren.

Zeker het ombouwen van je Xbox is meteen een permanente ban, je mag niet je xbox ombouwen en dan illegaal games spelen. Dan wordt je meteen van Xlive afgehaald en zul je als je weer op live wilt een nieuwe xbox moeten kopen. Niet aan te raden dus :clown: .

ik heb het over offline :-]

Link to comment
Delen op andere websites

Leg je erbij neer, op dit forum mag niemand je helpen met het modden van een Xbox 360, of ze nu willen of niet. Het staat vast in de forumregels, en valt onder "illegaal" omdat je bij het kopen van de Xbox akkoord gaat met het feit dat je nergens aan gaat sleutelen, hardware of firmware.

Je kan dus best een ander forum zoeken daarvoor; of nog beter: niet modden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leg je erbij neer, op dit forum mag niemand je helpen met het modden van een Xbox 360, of ze nu willen of niet. Het staat vast in de forumregels, en valt onder "illegaal" omdat je bij het kopen van de Xbox akkoord gaat met het feit dat je nergens aan gaat sleutelen, hardware of firmware.

Je kan dus best een ander forum zoeken daarvoor; of nog beter: niet modden. :)

Ja maar dat is alleen maar gemekker door Microsoft, volgens de wet mag je gewoon dingen aanpassen aan je eigen bezit en een nieuwe firmware is dus voor de wet gewoon legaal. Dat er toevallig illegale dingen mee gedaan kunnen worden, ja... Dat is alleen maar een bijzaak. Als het echt illegaal geweest was dan hadden veel ombouw bedrijven geen bestaansrecht gehad en waren die allang dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Modden waar jij het over hebt = modchip = illegaal volgens Microsoft, en kan dus resulteren in een ban bij de eerstvolgende banwave.

Het is niet mogelijk om zonder chip games in realtime te modden. Ook bestanden veranderen op de GTA IV disc bijvoorbeeld, kan alleen met een modchip of geflashte drive.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...