Sublime Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Hey, ik moet volgend jaar voor school een laptop kopen. laptops voor school hebben niet zoveel eisen, maar ik wil gamen xD. Ik zou echt niet weten waar ik zou moeten zoeken naar "goede" laptops. Ik heb een buget van +/- 800 euro voor de laptop. het liefste zou ik spellen zoals GTA IV en farcry2 willen spelen. Even wat dingen die ik wel graag in de laptop zou hebben: - Windows 7 of XP maar nooit Vista!(tenzij de laptop echt goed is, dan installeer ik 7 zelf wel) - Een goede batterij, (hoe lang gaat de gemiddelde batterij mee?) - het liefste een duo core - een (goede) Nvidea kaart Ik heb al een beetje rond gekeken maar der zijn er zoveel en lang niet alles word verteld bij zon laptop hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 http://azerty.nl/1-1237-243285/msi-gx623-474nl-core-2-duo-p.html Heeft alleen geen NVIDIA kaart, maar een goede ati kaart. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 http://azerty.nl/1-1...re-2-duo-p.html Heeft alleen geen NVIDIA kaart, maar een goede ati kaart. Even een ding: IV zal het hier redelijk slecht op doen. Farcry 2 gaat nog wel. Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 http://azerty.nl/1-1...re-2-duo-p.html Heeft alleen geen NVIDIA kaart, maar een goede ati kaart. Even een ding: IV zal het hier redelijk slecht op doen. Farcry 2 gaat nog wel. Maar wat wil je dan ook met een laptop in deze prijsklasse. Laptops die GTA IV goed kunnen draaien zijn voor de normale Nederlander onbetaalbaar. Reageren
QinX Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Hier een leuke laptop die binnenkort uit gaat komen. ASUS N61JA-JX046X Reageren
Sublime Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 zijn der nog meer laptops? ik heb niet zon goede ervaring met ati .. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 zijn der nog meer laptops? ik heb niet zon goede ervaring met ati .. Um, met ATi is echt niks mis mee hoor... Reageren
Sublime Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) zijn der nog meer laptops? ik heb niet zon goede ervaring met ati .. Um, met ATi is echt niks mis mee hoor... niks mis mee, maar niet beter.. daarom zou ik liever Nvidea hebben... Bewerkt: 18 december 2009 door Maikle Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 zijn der nog meer laptops? ik heb niet zon goede ervaring met ati .. Um, met ATi is echt niks mis mee hoor... niks mis mee, maar niet beter.. daarom zou ik liever Nvidea hebben... nVidia heeft niet meer te bieden dan ATi hoor. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 zijn der nog meer laptops? ik heb niet zon goede ervaring met ati .. Um, met ATi is echt niks mis mee hoor... niks mis mee, maar niet beter.. daarom zou ik liever Nvidea hebben... nee idd, zoals je nu dus zegt zijn ze vrijwel gelijk, behalve dat je voor de ATI kaarten vele malen minder betaalt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.