lexus123 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Ik vind 'em goed geslaagd. Misschien links nog wat kleur toevoegen, maar ben nu een beetje lui. V1: V2: Tips, rates... Alles is welkom Bewerkt: 23 december 2009 door lexus123 Reageren
Ghosty Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Het is niet echt veel, maar wat ik zie ziet er best wel nice uit. Mooi gesmudged, en de kleuren zijn ook wel mooi. Ga trouwens geen groen gebruiken, want met een witte achtergrond lijkt dat gewoon niet mooi (heb je ook niet gedaan, het is een tip). Ik zou het nog wel eens willen zien als het iets groter is, kijken of het dan nog steeds mooi in elkaar steekt. Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Het is niet echt veel, maar wat ik zie ziet er best wel nice uit. Mooi gesmudged, en de kleuren zijn ook wel mooi. Ga trouwens geen groen gebruiken, want met een witte achtergrond lijkt dat gewoon niet mooi (heb je ook niet gedaan, het is een tip). Ik zou het nog wel eens willen zien als het iets groter is, kijken of het dan nog steeds mooi in elkaar steekt. Dank je voor je tip. Was namelijk van plan een beetje groen links te doen (rijmt ). Ik denk dat ik maar iets van paars ga doen. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Het is niet echt veel, maar wat ik zie ziet er best wel nice uit. Mooi gesmudged, en de kleuren zijn ook wel mooi. Ga trouwens geen groen gebruiken, want met een witte achtergrond lijkt dat gewoon niet mooi (heb je ook niet gedaan, het is een tip). Ik zou het nog wel eens willen zien als het iets groter is, kijken of het dan nog steeds mooi in elkaar steekt. Dank je voor je tip. Was namelijk van plan een beetje groen links te doen (rijmt ). Ik denk dat ik maar iets van paars ga doen. paars zal wel goed er tussen passen ja, maar maak het niet té druk Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Beetje laat en beetje bump. De nieuwere versie: Iets geels toegevoegd links boven. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Ik vind het er wel leuk uit zien maar ik vind de tekst er zeker niet bij passen want als je het over colo(u)rful hebt dan moet het ook 'kleurrijk' zijn en dat is hier niet het geval 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.