>$bram$< Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Hallo Mensen, Ik wil binnenkort films maken van games op de XBOX 360, maar niet van die low quality filmpjes opgenomen met een mobieltje. Maar met dingen zoals fraps. Zijn hier manieren voor? Zoals het downloaden van bepaalde programma's of het aansluiten aan je computer? Weet je hoe? Post het hier! Reageren
Dieko Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Hallo Mensen, Ik wil binnenkort films maken van games op de XBOX 360, maar niet van die low quality filmpjes opgenomen met een mobieltje. Maar met dingen zoals fraps. Zijn hier manieren voor? Zoals het downloaden van bepaalde programma's of het aansluiten aan je computer? Weet je hoe? Post het hier! Ja dat kan! Namelijk met de Dazzle! Je moet wel een PC in de buurt hebben van je Xbox, anders lukt het niet. Btw, Fraps is alleen geschikt voor de PC Reageren
>$bram$< Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Hallo Mensen, Ik wil binnenkort films maken van games op de XBOX 360, maar niet van die low quality filmpjes opgenomen met een mobieltje. Maar met dingen zoals fraps. Zijn hier manieren voor? Zoals het downloaden van bepaalde programma's of het aansluiten aan je computer? Weet je hoe? Post het hier! Btw, Fraps is alleen geschikt voor de PC Weet ik, het was een voorbeeld. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hallo Mensen, Ik wil binnenkort films maken van games op de XBOX 360, maar niet van die low quality filmpjes opgenomen met een mobieltje. Maar met dingen zoals fraps. Zijn hier manieren voor? Zoals het downloaden van bepaalde programma's of het aansluiten aan je computer? Weet je hoe? Post het hier! Ja dat kan! Namelijk met de Dazzle! Je moet wel een PC in de buurt hebben van je Xbox, anders lukt het niet. Btw, Fraps is alleen geschikt voor de PC werkt het ook met andere apparaten die av gebruiken? zoals de playstation. en hoe duur is z'n ding en waar haal je het. Reageren
Dieko Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Een Dazzle kan je bij de meeste computerwinkels halen. Bij de Mediamarkt of de Dynabyte. Hij kost ongeveer 50 euro. Je kan hem voor alle apparaten gebruiken die beeld hebben. PS3 of videorecorder enz Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Een Dazzle kan je bij de meeste computerwinkels halen. Bij de Mediamarkt of de Dynabyte. Hij kost ongeveer 50 euro. Je kan hem voor alle apparaten gebruiken die beeld hebben. PS3 of videorecorder enz Je hebt al een kabel dat je je PSP kan verbinden met een TV. Werkt dan ook een PSP? Reageren
Dieko Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Een Dazzle kan je bij de meeste computerwinkels halen. Bij de Mediamarkt of de Dynabyte. Hij kost ongeveer 50 euro. Je kan hem voor alle apparaten gebruiken die beeld hebben. PS3 of videorecorder enz Je hebt al een kabel dat je je PSP kan verbinden met een TV. Werkt dan ook een PSP? Als je TV een TV OUT heeft (dus het beeld ook eruit kan sturen) dan kan het wel Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Leuk!! Ik ga hem direct halen xD Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Deze kan ik je ook aanraden, de Pinnacle Video Transfer. Deze gebruik ik zelf ook. Als je deze aansluit, hoef je niet je 360 bij je PC te zetten, en kan je zelf gewoon gamen terwijl er opgenomen wordt. http://www.connect.co.za/wp-content/uploads/2009/09/Pinnacle-Video-Transfer.jpg Hoe het werkt: Sluit het device aan op je componentkabels. Als je een LCD hebt, kan je je componentkabels op de tv aansluiten en de gele draar op je PVT. Vervolgens even je audio opdelen met tulpkabeltjes en je neemt op en je gamed tegelijk. Je PC hoef je niet aan te zetten. Na het aansluiten druk je simpelweg een USB stick in je PVT, drukt op "opnemen" en je gaat je ding doen. Ben je klaar met opnemen? Dan druk je op "mode" en vervolgens maakt het apparaatje er een direct afspeelbare .mp4 format video van. Bewerken kan je later doen door je USB stick in je PC te douwen en het .mp4 file te openen met welk videobewerkingsprogramma dan ook. TIP! Het grote verschil tussen deze en de Dazzle is dat je dus je PC niet nodig hebt voor het opnemen. "It's a big Plus!" Om te zien welke kwaliteit het biedt, in deze post van mij vindt je drie filmpjes die gemaakt zijn met gebruik van de PVT. Edit: Naar aanleiding van je PB, ik kreeg deze site als eerste hit op Google met de zoekopdracht "pinnacle video transfer kopen België". EDIT 2: Link werkt niet, dit is de url: www.pixmania.be/be/nl/pinnacle-systems/561/marque.html Reageren
Dvt Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Uitgangsresolutie op extern beeldscherm 640 x 480 Dat is wel erg weinig. Zijn dat soort dingen er niet voor in HD? Reageren
Dieko Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Uitgangsresolutie op extern beeldscherm 640 x 480 Dat is wel erg weinig. Zijn dat soort dingen er niet voor in HD? Volgens mij is alleen het voorbeeld vakje 640x480 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.