Jump to content

Draadloze Controller doet het niet?


Sowieso

Recommended Posts

Ik heb zo juist een Xbox 360 gekocht, Moet ik eerst nog wat doen voor dat de controller het doet?

Ik heb er batterijen in gedaan die bij het pakket zaten ik heb mijn Xbox aangesloten nu branden er bij bijden groene lichtjes bij de controller knipperd hij en bij de Xbox is de knop helemaal groen.

Dus kunnen jullie mij uitleggen hoe dit precies werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo juist een Xbox 360 gekocht, Moet ik eerst nog wat doen voor dat de controller het doet?

Ik heb er batterijen in gedaan die bij het pakket zaten ik heb mijn Xbox aangesloten nu branden er bij bijden groene lichtjes bij de controller knipperd hij en bij de Xbox is de knop helemaal groen.

Dus kunnen jullie mij uitleggen hoe dit precies werkt?

Zet je xbox eens uit en dan weer aan .. kijken of de controller dan wel werkt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo juist een Xbox 360 gekocht, Moet ik eerst nog wat doen voor dat de controller het doet?

Ik heb er batterijen in gedaan die bij het pakket zaten ik heb mijn Xbox aangesloten nu branden er bij bijden groene lichtjes bij de controller knipperd hij en bij de Xbox is de knop helemaal groen.

Dus kunnen jullie mij uitleggen hoe dit precies werkt?

Zet je xbox eens uit en dan weer aan .. kijken of de controller dan wel werkt. :bier:

Werkt niet, maar er staat ook in de handleiding dat als ik de controller aan doe op die grote knop in midden druk.

dat de Xbox ook aan moet gaan dit doet die ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo juist een Xbox 360 gekocht, Moet ik eerst nog wat doen voor dat de controller het doet?

Ik heb er batterijen in gedaan die bij het pakket zaten ik heb mijn Xbox aangesloten nu branden er bij bijden groene lichtjes bij de controller knipperd hij en bij de Xbox is de knop helemaal groen.

Dus kunnen jullie mij uitleggen hoe dit precies werkt?

Zet je xbox eens uit en dan weer aan .. kijken of de controller dan wel werkt. :bier:

Werkt niet, maar er staat ook in de handleiding dat als ik de controller aan doe op die grote knop in midden druk.

dat de Xbox ook aan moet gaan dit doet die ook niet.

Dat moet je inderdaad doen ja, en je xbox hoort dan idd aan te gaan :s Hmm raar.

Druk eens op dat ronde kleine witte knopje (vlakboven de aan-knop op je xbox). Daarmee zend ie volgens mij signalen uit naar je controller ofzo.

Dus als je je xbox aanhebt, en je controller aanhebt, dan even op dat witte ronde knopje op je xbox drukken..

EN DAN heb je op je controller ook zo'n klein rond knopje (vlaknaast waar 'microsoft' in het klein op je controller staat).

Lukt het nu?

(me uitleg is een beetje vaag, ik weet het).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...