Jump to content

Gta sa (PS2) heeft een error


nimesh.gta

Recommended Posts

ik had een tyd geleden gta san andreas gekocht (PS2) (een paar jaartjes) opgegeven moment (ongeveer een jaar) stopte die ineens afentoe met laden nog later als ik het spel starte en hij lade hij helemaal niet meer en zei hij Disk error :N ik heb een nieuwe gekocht maar na 1 jaar kreeg ik hetzelfde probleem

Ik heb ze allebei eens in mijn Dvd-lezer van mijn pc gestopt (om radio stations te rippen) zou het daar aan liggen?

weet iemand wat ik eraan kan doen? :{

Link to comment
Delen op andere websites

't feit dat je ze in je PC hebt gedaan zou niets uit moeten maken, het is ofwel de CD's die beschadigd zijn, of de reader van de de PS2 die stoffig/beschadigd is.

de ps2 doet alles nog behalve gta sa

Dat heb ik ook, de PS2 is maar net krachtig genoeg om SA te draaien wanneer hij wat begint te versleten en oud wordt zal hij zware games zoals San Andreas en in mijn geval ook Gran Turismo 4 niet echt vlot meer kunnen draaien...

Je bedoelt waarschijnlijk dat als je met een voertuig optrekt het scherm vastloopt en het geluid zich herhaald, vaak in een voertuig aangezien hij dna de map sneller moet laden. Niks aan te doen, dat is de leeftijd...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...