nimesh.gta Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 ik had een tyd geleden gta san andreas gekocht (PS2) (een paar jaartjes) opgegeven moment (ongeveer een jaar) stopte die ineens afentoe met laden nog later als ik het spel starte en hij lade hij helemaal niet meer en zei hij Disk error ik heb een nieuwe gekocht maar na 1 jaar kreeg ik hetzelfde probleem Ik heb ze allebei eens in mijn Dvd-lezer van mijn pc gestopt (om radio stations te rippen) zou het daar aan liggen? weet iemand wat ik eraan kan doen? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 't feit dat je ze in je PC hebt gedaan zou niets uit moeten maken, het is ofwel de CD's die beschadigd zijn, of de reader van de de PS2 die stoffig/beschadigd is. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 In de handleiding staat dat je nooit PS2 game's in je PC moet stoppen. Kan beschadiging veroorzaken aan de Dvd rom. Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 't feit dat je ze in je PC hebt gedaan zou niets uit moeten maken, het is ofwel de CD's die beschadigd zijn, of de reader van de de PS2 die stoffig/beschadigd is. de ps2 doet alles nog behalve gta sa Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 't feit dat je ze in je PC hebt gedaan zou niets uit moeten maken, het is ofwel de CD's die beschadigd zijn, of de reader van de de PS2 die stoffig/beschadigd is. de ps2 doet alles nog behalve gta sa Dat heb ik ook, de PS2 is maar net krachtig genoeg om SA te draaien wanneer hij wat begint te versleten en oud wordt zal hij zware games zoals San Andreas en in mijn geval ook Gran Turismo 4 niet echt vlot meer kunnen draaien... Je bedoelt waarschijnlijk dat als je met een voertuig optrekt het scherm vastloopt en het geluid zich herhaald, vaak in een voertuig aangezien hij dna de map sneller moet laden. Niks aan te doen, dat is de leeftijd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.