Jump to content

Probleempje met die wijven


jvj

Recommended Posts

Hey, Ik had normaal alle mogelijke vriendinnetjes (na de storyline). En ik ging uit met een aantal en ik hed per ongeluk geschoten. Ja, date dus mislukt en die sletten willen niko niet meer zien. Ik dacht, komt wel goed, ik gebruik m'n simple native trainer en zet de dates op 100%. Niko's ex-en staan niet meer in zijn telefoon dus ik wou op internet kijken, maar daar staan ze ook niet! In mijn GTAIV statistieken staan alle vrouwen trouwens op 100% door de trainer, maar wat ben ik ermee als ik die wijven niet meer kan daten?

Iemand dit al meegemaakt of een advies om ze terug te halen? Let wel dat ik geen oude saved game ga gebruiken.

Kan ik de trainer misschien deïnstalleren? maar zijn mijn custom cars dan nog bewaart?

:cya: jvj

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet kunnen komen doordat je het op 100% hebt gezet terwijl je ze niet als vriendin had mischien denkt het spel dan dat je ze wel als vriendin hebt op het internet en dat ze daarom niet op in je mobiel staan omdat je ze niet hebt maar ook niet op internet omdat ze op 100% staan

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet kunnen komen doordat je het op 100% hebt gezet terwijl je ze niet als vriendin had mischien denkt het spel dan dat je ze wel als vriendin hebt op het internet en dat ze daarom niet op in je mobiel staan omdat je ze niet hebt maar ook niet op internet omdat ze op 100% staan

Je snapt het, nu zoek ik dus eigenlijk een oplossin hierop :{

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet kunnen komen doordat je het op 100% hebt gezet terwijl je ze niet als vriendin had mischien denkt het spel dan dat je ze wel als vriendin hebt op het internet en dat ze daarom niet op in je mobiel staan omdat je ze niet hebt maar ook niet op internet omdat ze op 100% staan

Je snapt het, nu zoek ik dus eigenlijk een oplossin hierop :{

Dat kan ook een oplossing zijn, het kan namelijk goed kloppen. Omdat het spel ziet dat jij je vriendinnen op 100% hebt, haalt hij ze van internet af. Omdat jij dan zogenaamd verkering met ze hebt. De oplossing is dus dan de trainer uitschakelen, en wachten totdat ze weer op internet komen. En ja, dat kan even duren waarschijnlijk. Afwachten dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet kunnen komen doordat je het op 100% hebt gezet terwijl je ze niet als vriendin had mischien denkt het spel dan dat je ze wel als vriendin hebt op het internet en dat ze daarom niet op in je mobiel staan omdat je ze niet hebt maar ook niet op internet omdat ze op 100% staan

Je snapt het, nu zoek ik dus eigenlijk een oplossin hierop :{

Dat kan ook een oplossing zijn, het kan namelijk goed kloppen. Omdat het spel ziet dat jij je vriendinnen op 100% hebt, haalt hij ze van internet af. Omdat jij dan zogenaamd verkering met ze hebt. De oplossing is dus dan de trainer uitschakelen, en wachten totdat ze weer op internet komen. En ja, dat kan even duren waarschijnlijk. Afwachten dus..

het is gelukt door de trainer af te zetten :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet kunnen komen doordat je het op 100% hebt gezet terwijl je ze niet als vriendin had mischien denkt het spel dan dat je ze wel als vriendin hebt op het internet en dat ze daarom niet op in je mobiel staan omdat je ze niet hebt maar ook niet op internet omdat ze op 100% staan

Je snapt het, nu zoek ik dus eigenlijk een oplossin hierop :{

Dat kan ook een oplossing zijn, het kan namelijk goed kloppen. Omdat het spel ziet dat jij je vriendinnen op 100% hebt, haalt hij ze van internet af. Omdat jij dan zogenaamd verkering met ze hebt. De oplossing is dus dan de trainer uitschakelen, en wachten totdat ze weer op internet komen. En ja, dat kan even duren waarschijnlijk. Afwachten dus..

het is gelukt door de trainer af te zetten :slotje:

Dat bedoelde ik ook te zeggen met mijn uitleg door het terug te draaien werkt het waarschijnlijk weer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...