Puma Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 M'n vraag is simpel: Is er een LUA-based script editor voor San Andreas, net zoals ALICE voor GtaIV? Reageren
Basssss Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Cleo? Dat was volgens mij de voorganger van Alice voor de GTA's uit het GTA3-era. Reageren
Puma Geplaatst: 13 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Cleo? Dat was volgens mij de voorganger van Alice voor de GTA's uit het GTA3-era. LUA-based LUA-based is dus niet CLEO. Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Volgens mij is er geen LUA based script-editor en zijn de enige mogelijkheden tot scripten in sa: SCM en Cleo . Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik neem aan dat je een GTA IV script zoekt omdat je het in de GTA IV modding-categorie plaatst.. Reageren
Beagle Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Nee... Is er een LUA-based script editor voor San Andreas Hij vraagt of er mogelijkheden zijn om Lua in San Andreas te gebruiken. Hij zoekt dus geen IV script. Het is inderdaad in het verkeerde forum geplaatst, alleen je hoeft niet een topic te bumpen met zo'n niet nuttige post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.