Radio Es. Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Ej ik heb gelezen dat er als wapen ook een skateboard is: *****en dan wapens en dan staat hij van onder. Wie weet waar je die skateboard kan vinden en heb je daar misschien een plaatje van?? *Geen reclame maken!! Bewerkt: 14 juni 2005 door Se7en Reageren
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Ej ik heb gelezen dat er als wapen ook een skateboard is:*** en dan wapens en dan staat hij van onder.Wie weet waar je die skateboard kan vinden en heb je daar misschien een plaatje van?? zit er niet in... <_< maar het kan op de pc wel met mods. :lol: Bewerkt: 14 juni 2005 door Se7en Reageren
exa Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Alleen je moet een soort van modden doen.. Rockstar heeft het wel erin gezet, maar niet in het level zelf.. Bron: Dragonmaster In de data folder van SA staat er een bestand die default.IDE heet, die moet je openen met kladblok en moet je de 2e en 3e lijn veranderen, kijk zo:334, nitestick, nitestick, null, 1, 50, 0 verander je naar: 334, skateboard, skateboard, null, 1, 50, 0 En als het goed is loopt de politie rond met skateboards (je kan er niet mee skaten) En als je de telefoon wil hebben moet je in plaats van skateboard, cellphone neerzetten. PS: Ik raad je aan om een Backup eerst te maken Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Ej ik heb gelezen dat er als wapen ook een skateboard is:gta xlusive en dan wapens en dan staat hij van onder.Wie weet waar je die skateboard kan vinden en heb je daar misschien een plaatje van?? zit er niet in... <_< maar het kan op de pc wel met mods. :lol: Jowx hij zit wel in de game maar je kunt hem in de game niet vinden Je moet de codes omzetten. Maar dat is neit zo moeilijk wel jammer dat je er niet op kunt skaten Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Waarom is die C roze? Die is altijd roze :ph34r: Overgens klinkt het een beetje gek, skateboard als wapen :unsure: Reageren
martijnn Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Kon je er maar op skaten, jammer genoeg gaat dat nie anders zou je Tony Hawks na kunnen doen op extreem groot formaat. Reageren
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Ej ik heb gelezen dat er als wapen ook een skateboard is:gta xlusive en dan wapens en dan staat hij van onder.Wie weet waar je die skateboard kan vinden en heb je daar misschien een plaatje van?? zit er niet in... <_< maar het kan op de pc wel met mods. :lol: Jowx hij zit wel in de game maar je kunt hem in de game niet vinden Je moet de codes omzetten. Maar dat is neit zo moeilijk wel jammer dat je er niet op kunt skaten codes omzetten is modden toch. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Geplaatst: 14 juni 2005 Waarom is die C roze? Die is altijd roze :ph34r: Overgens klinkt het een beetje gek, skateboard als wapen :unsure: die C= Catalina ( werkgever+ vriendin ) Reageren
KingSix Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Waarom is die C roze? Die is altijd roze :ph34r: Overgens klinkt het een beetje gek, skateboard als wapen :unsure: Niet echt hoor, een skateboard komt best hard aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.