Jump to content

Vigilante (GTA IV)


S.Knoop

Recommended Posts

Nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en ben nu alle submissies aan het spelen.

Ik heb een vraag over Vigilante (GTA IV).

Moet je om de prestatie te voltooien 20 personen vermoord hebben of 20 levels (opdrachten) met meerdere personen tegelijk in een level voltooien?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik de verhaallijn uitgespeeld en ben nu alle submissies aan het spelen.

Ik heb een vraag over Vigilante (GTA IV).

Moet je om de prestatie te voltooien 20 personen vermoord hebben of 20 levels (opdrachten) met meerdere personen tegelijk in een level voltooien?

20 personen vermoorden opdrachten voltooien, dus soms zal je maar één iemand moeten vermoorden, soms een hele gang en soms de bestuurder en passagiers in een gestolen wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

- Gang Activity: Een gebied word geteisterd door een gang en jij moet de gang uit gaan roeien. Hier kun je de gangs die in GTA IV zitten tegenkomen ;).

- Criminal On Foot: Een crimineel is gespot op straat en jij moet hem vermoorden. Simpel, rijd hem dood. Na de 20 Vigilante's zijn ze veel zwaarder bewapend (AK-47 etc) dus dan zul je ze even moeten snipen.

- Stolen Vehicle: Een groep mensen heeft een wagen gejat en jij moet die mensen vermoorden. Meestal zijn ze met 4 en 3 van de inzittenden schieten op je met Uzi's/SMG's. Het is hier handig Dwayne's homies te hebben, dan kun jij focussen op het rijden.

Wat info en tips erbij gegeven ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...