sean5874 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Hallo, Ik heb nu een aantal police-commands gemaakt, deze werken nu prima. Maar ik zou alleen willen dat je nicknames zou kunnen gebruiken i.p.v. /cuff 1 (= playerid). Als je al die id's moet gaan onthouden wordt het natuurlijk gekkenwerk. Wie zou me een script kunnen geven zodat de id's worden gekoppeld aan de nicks? sean5874 Reageren
David22 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Ik geloof dat dit al standaard in dcmd zit. Lees dat eens door Correct me if I'm wrong... Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Je moet bij sscanf "u" gebruiken, daarmee wordt gekeken naar de playerid en nickname. Reageren
sean5874 Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 (bewerkt) Ik geloof dat dit al standaard in dcmd zit. Lees dat eens door Correct me if I'm wrong... Ik lijkt erop dat je gelijk hebt. Ik heb alleen moeite met het verwerken van de dcmd-functies in bruikbare commands, zoals /jail. Hoe doe ik dit? Het script dat ik wil aanpassen, het werkt momenteel nog met strtok, staat hier op Pastebin. Je moet bij sscanf "u" gebruiken, daarmee wordt gekeken naar de playerid en nickname. Wat bedoel je daar precies mee? Bewerkt: 14 december 2009 door sean5874 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.