Jump to content

The Lost and Damned of The Ballad of Gay Tony?


Nissan

Recommended Posts

Hallo leden.

Ik heb een stel vraagjes bedacht waarmee je naar mijn mening kan zien welke DLC je het leukste vind. Ik weet het, Air Hockey kan ook in TBoGT, maar daar kan je ook Golfen en in TLaD was het geïntroduceerd :).

1: Johnny Klebitz of Luis Lopez?

2: Air Hockey of Golf?

3: Gang Wars of Drug Wars?

4: The Lost of de Dominicans?

5: Billy Grey of Gay Tony?

6: Dikke guns ( Sawn-off, Streetsweeper etc) of Moderne Guns (M249, AA 12 etc)?

7: Motoren of vette cars?

8: Clubhouse of Luis Appartement?

Mijn antwoorden:

1: Johnny Klebitz

2: Golf

3: Gang Wars

4: The Lost

5: Gay Tony

6: Moderne Guns

7: Motoren

8: Clubhouse

Stand: 4 - 3 voor TLaD.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

1: Johnny Klebitz of Luis Lopez? Niks tegen Luis maar Johnny is gewoon vele cooler :sigaar: .

2: Air Hockey of Golf? Air Hockey is zovele malen beter, maar wel moeilijk :puh: .

3: Gang Wars of Drug Wars? Doe niet echt één van beiden momenteel...

4: The Lost of de Dominicans? Wat denk je nu zelf, The Lost is velen keren cooler.

5: Billy Grey of Gay Tony? Ik haat(te) Billy nogal.

6: Dikke guns ( Sawn-off, Streetsweeper etc) of Moderne Guns (M249, AA 12 etc)? Iets zoals Moderne Dikke Guns zou ik wel zien zitten :$ .

7: Motoren of vette cars? Alhoewel ik ze allebei wel heel gaaf vind, maar ik blijf auto's beter vinden, een combinatie van beiden zou dan perfect zijn...

8: Clubhouse of Luis Appartement? Zoveel ruimte :cab: .

3-3 bij mij :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan niet episodes from liberty city maar aan de info die ik weet kan ik het lijstje ongeveer wel invullen

1: Johnny Klebitz; om de simpele reden dat ik hem een vet personage vind luiz is ook wel vet maar johhny is vetter

2: Air Hockey; heb op youtube gekeken en air hockey lijkt mij wel leuk

3: Gang Wars;

4: The Lost;

5: Gay Tony; hij ownt! :bier:

6: Moderne Guns (M249, AA 12 etc);

7: Motoren;

8: Clubhouse;

Link to comment
Delen op andere websites

1: Johnny Klebitz of Luis Lopez?:Luis Lopez is gewoon een wrede gast ik mag johnny ook wel. maar luis heeft de guns

2: Air Hockey of Golf?:omdat ik airhockey voor geen meter kan, ik verlies altijd

3: Gang Wars of Drug Wars?: beide

4: The Lost of de Dominicans?: daar heb je echt het ganggevoel dat je ergens bij hoort. bij TBoGT hoor je eigenlijk wel bij de Dominicans maar je hebt er bijna niet mee te maken

5: Billy Grey of Gay Tony?:Gay tony bezit gewoon de beste nightclubs van de stad

hij ownt!!!

6: Dikke guns ( Sawn-off, Streetsweeper etc) of Moderne Guns (M249, AA 12 etc)?: moderne guns natuurlijk zoals de explosive shotgun

7: Motoren of vette cars?ik ben gek op motoren maar dikke bolides zijn gewoon vet om in te cruisen

8: Clubhouse of Luis Appartement?: vanaf het begin al een mooi ingericht apartementje dan in het magazijn van je clubhuis slapen. ik vind het wel jammer dat je geen 2e apartement krijgt in TBoGT een plaatsje in Dukes of Broker had ik wel gewild jammer dat in Iv je huis daar afbrandt

dat was mijn lijst

TLaD:2

TBoGT:7

ik ben meer het type van TBoGT

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

1: Johnny Klebitz of Luis Lopez? Luis Lopez is een G.

2: Air Hockey of Golf? Golf maar het slaat eigenlijk nergens op.

3: Gang Wars of Drug Wars? Geen van beide.

4: The Lost of de Dominicans? Wie zijn de Dominicans, die komen helemaal niet in het spel voor..

5: Billy Grey of Gay Tony? Tony Prince, hij is dan wel homo maar wel dope.

6: Dikke guns ( Sawn-off, Streetsweeper etc) of Moderne Guns (M249, AA 12 etc)? Waar heb je et over?

7: Motoren of vette cars? Vette cars met Nitro.

8: Clubhouse of Luis Appartement? Het Clubhouse beschouw ik als oud vuil, Luis appartement is een stuk gruwlijker!

35-24 voor The Ballad of Gay Tony.

Link to comment
Delen op andere websites

1.Johnny klebitz. De kleding is heel goed. Hij is een rocker!

2. Golf.

3.Gang war. Vele angels of death uitmoorden.

4.The Lost Mc. Vette hardcore biker group.

5. Billy grey. hij praat onzin & stopt nooit. Is grappig.

6.Modern weapons. Aa12 is vet. En veel modern wapens.

7. Motoren. Hou van bikes. Ze zien vet uit.

8.Clubhouse. Vind leuk om een groepje te leven met een clubhouse erbij. En echt voor rockers & bikers.

>>> Door Hanneswasco: De beginpost quoten is nergens voor nodig, bij deze de quote verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...